profilo reklam Bronz Effie ödülü Haberi
“Anneliğin zor şartları varsa, annelerin Profilo'su var” yaklaşımı ile hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren ürünler sunan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, tüketiciye dokunan samimi iletişim çalışmalarıyla da fark yaratıyor.
Profilo, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin düzenlediği 2014 Effie Ödülleri’nde, “Dayanıklı Eşyalar” kategorisinde “Bronz Effie Ödülü” kazandı. Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’ne “Bronz Effie Ödülü”nü, “reklamın tüketicide talep yaratma ve talebi satışa döndürme konusunda gösterdiği başarı” getirdi.
Profilo’nun ödüle değer görülen, kalabalık Türk ailesinin ihtiyaçlarını dikkate alarak ortaya koyduğu “BlackStar Buzdolabı” ve “Süper 8 Çamaşır Makinesi” reklam kampanyaları, gerçek tüketici iç görüleri ve Profilo’ya özgü bir mizah anlayışıyla geniş kitlelere ulaşırken, markaya da sevgi dolu bir yakınlaşma sağladı. Dayanıklılık, yüksek performans, enerji tasarrufu, fonksiyonellik ve estetik beklentilerini optimum düzeyde karşılayan Profilo’nun değer görüldüğü Effie Ödülü...