sahur saatlerinde en çok hangi kategoriye bakıldı Haberi
Türkiye’nin en çok ziyaret edilen e-ticaret sitelerinden sahibinden.com, 2015 yılı Ramazan ayı boyunca kullanıcılarının sahur saatlerinde en çok baktığı ürünleri belirledi.
Ramazan ayının ilk sahura kalkıldığı gece olan 17 Haziran’dan 15 Temmuz’a kadar geçen yaklaşık bir aylık zaman diliminde sahibinden.com’un en çok bakılan kategorileri emlak, vasıta ve alışveriş oldu.
Ayda 33,5 milyon tekil ziyaretçinin yaklaşık 118,6 milyon kez ziyaret ettiği sahibinden.com verilerine göre, kullanıcılar sahur saatlerinde Vasıta kategorisinden sırasıyla en çok BMW, Volkswagen, Renault, Mercedes-Benz ve Ford marka otomobilleri inceledi.
Emlak kategorisinde ise en çok İstanbul’da satılık daire, İstanbul’da kiralık daire, İzmir’de satılık daire, Ankara’da satılık daire ve Bursa’da satılık daire arandı.
sahibinden.com’un Alışveriş kategorisi verilerine göre de en çok bakılan ürün Apple iPhone 5S cep telefonu olurken ikinci sırada koltuk takımları yer...