Silk Cashmere projesi Haberi
Ayşen Zamanpur’un 22 yıl önce kurduğu, bugün 26 ülkede 200 noktada satış yapar hale gelen Silk&Cashmere, 2 milyon dolarlık bir yatırımla yenilendi. Louis Vuitton, Gucci gibi dünya markalarının danışmanlarıyla çalışan Silk&Cashmere’de bu yenilenmenin 5 yılda 3 kat büyümeye temel olması hedefleniyor. Bir diğer hedef ise dünyanın en sevilen kaşmir markası olmak.
İnternetten şaşırtan satış
Logosundan müşteri ilişkilerine kadar 500 günlük bir ‘rönesans’ döneminden geçen markaya Ayşen Zamanpur’un oğlu Ferhat Zamanpur imzasını attı. Los Angelas’ta University of Southern California İşletme ve Pazarlama bölümlerinde okuyan Ferhat Zamanpur, okul bitince ABD’de bir sağlık şirketinde çalıştıktan sonra Türkiye’ye döndü ve şirkette çeşitli pozisyonlarda görev yaptı. Ardından genel müdür yardımcısı olarak işleri devraldı. Rönesans adını verdikleri yeniden yapılanmayla köklerine sahip çıktıklarını ancak daha genç ve yeni...