21 / 05 / 2024

Sinpaş 2014te marka seçildi

Sinpaş 2014te marka seçildi

Dünya’da 88 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de de iki yılda bir verilen ‘Superbrands’ 2014 yılının yeni ’Süper Markaları’nı açıkladı. Seçici kurul ve AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 1023 marka arasında, Sinpaş, ‘Superbrands Türkiye’ seçildi.

Sinpaş GYO, Metaverse evrenine adım atıyor!

Türkiye’nin lider gayrimenkul markaları arasında yer alan Sinpaş, son zamanların en gözde platformları arasında bulunan Metaverse evrenine adım atıyor. Dijitalleşme yatırımlarıyla ön plana çıkan marka, şimdi de Sinpaş - MetaVision iş birliğiyle metaverse dünyasındaki yerini almaya hazırlanıyor. 

Sinpaş, 45. yaşını yeni kampanyayla taçlandırdı!

Türkiye’de ilk konut pazarlama fikrinin öncüsü Sinpaş, 45 yıllık istikrarlı duruşunu sürdürüyor. Sinpaş projelerindeki farklı tasarım yaklaşımı ve tecrübesiyle güven veren marka konumlamasını, 45. yılında da sürdürmeye devam edecek.

Sinpaş'tan finansın kalbinde ev aldıran süper plan!

Süper markalar Türkiye araştırmasında 4986 marka arasından iki kez üst üste ‘Süper Marka’ seçilen Sinpaş'ın Sinpaş Finans Şehir projesinde 5 bin 240 TL taksitle ev sahibi olunabiliyor..

Sinpaş'tan ev aldıran süper plan!

‘Supermarkalar Türkiye’ araştırmasında 4986 marka arasından iki kez üst üste ‘Süper Marka’ seçilerek, büyük bir başarıya imza atan Sinpaş, herkesi ev sahibi yapacak yeni bir kampanyaya başladı. 

Sinpaş'tan Türkiye'ye süper plan!

4986 marka arasından Türkiye'nin 2 kez üst üste Süper Markası seçilen Sinpaş İstanbul, Ankara, Denizli ve Bursa illerinde yer aşan projelerinde yeni bir kampanya başlattı...

Sinpaş ikinci kez süper marka seçildi!

Yenilikçi kimliği ve 44 yıllık deneyimiyle gayrimenkul sektörüne öncülük eden Sinpaş, ‘Supermarkalar Türkiye’ araştırmasında ikinci kez ‘Süper Marka’ seçildi.

Sinpaş Yapı Denizli Basket’in ana sponsorluğunu yürütüyor!

Ege Bölgesi’nin temalı en büyük konut projesi AquaCity Denizli’ye imza atan Sinpaş Yapı, şehrin marka değerini sadece bu emsalsiz konut projesiyle yükseltmekle kalmıyor, aynı zamanda Denizli Basket’in de ana sponsorluğunu yürütüyor.

Sinpaş, 2014 Superbrands Ödülü ile süper marka seçildi!

Gayrimenkul sektöründe 41. Yılını kutlayan Sinpaş, 2014 yılının en iyi markalarına verilen Superbrands Ödülü’nün sahibi oldu. Sinpaş adına ödülü Sinpaş GYO Genel Müdürü Seba Gacemer aldı.

Sinpaş Marina Ankara Mart 2018'de teslim ediliyor!

Sinpaş, Ankara'nın ilk ve tek marina projesi Marina Ankara'yı Çankaya Oran'da hayata geçiriyor. Mart 2018'de teslim edilmesi planlanan projenin marka yüzü ise Hülya Avşar oldu.

Sinpaş 2014'ün süper markası seçildi!

Dünya’da 88 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de de iki yılda bir verilen ‘Superbrands’ 2014 yılının yeni ’Süper Markaları’nı açıkladı. Seçici kurul ve AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 1023 marka arasında, Sinpaş, ‘Superbrands Türkiye’ seçildi.

Sinpaş, 2014’ün süper markası seçildi!

Türkiye’de de iki yılda bir düzenlenen “Superbrands Türkiye” 2014 yılının yeni süper markaları’nı açıkladı. Seçici kurul ve AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 1023 marka arasında, gayrimenkul sektöründe konsept projelerin lideri Sinpaş, “Superbrands” s

Sinpaş GYO, geçen süreçte sürdürülebilir başarıya odaklandı!

Markalı konut sektörünün ilk temsilcilerinden olan ve sektörde 40'ıncı yılma girmeye hazırlanan Sinpaş, marka olmanın sırrı işe değer katmakta buldu. Sinpaş GYO, geçen süreçte sürdürülebilir başarıya odaklandı...

Avni Çelik: Piyasa daralsa bile 3 bin konut satarız!

Sinpaş Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Avni Çelik, 2012'de pazar daralsa dahi Sinpaş'ın marka bilinilirliği ile 3 bin konut satabileceğini söyledi...

Sinpaş 2014te marka seçildi Haberi

Sinpaş 2014te marka seçildi

Dünya’da 88 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de de iki yılda bir verilen ‘Superbrands’ 2014 yılının yeni ’Süper Markaları’nı açıkladı. Seçici kurul ve AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 1023 marka arasında, gayrimenkul sektöründe konsept projelerin lideri Sinpaş, ‘Superbrands Türkiye’ seçildi.


Sinpaş, 40. yılını kutladığı 2014 yılında “Superbrands” seçildi. İş dünyasından isimlerin yer aldığı seçici kurul ve araştırma şirketi AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen süper markalar, marka tanınırlığı kriterleri kapsamında değerlendirildi. Süper marka seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşıyor. Marka yönetimi ve pazarlamasında uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands, marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaların dünya çapında seçimini ve tanınmasını sağlıyor....