sinpaş gyo çalışanları Haberi
Türkiye’de gayrimenkul sektörünün öncü isimlerinden olan ve ‘yaşamaya değer alanlar’ geliştirme hedefiyle konsept projeler geliştiren Sinpaş GYO, müşteri ilişkileri alanında hizmet kalitesini artırmak için yeni bir yapılanmaya gitti. Sinpaş GYO, bu kapsamda 2007 yılından bu yana Satış Sonrası Hizmetler adıyla hizmet verdiği birimde değişiklik yaptı. Artık “Müşteri İlişkileri Yönetimi” adıyla hizmet veren bu birim, müşterilere evlerinin anahtarlarını aldıklarında başlayıp evlerinde yaşadıkları süre boyunca sürecek kesintisiz bir hizmet sunuyor. Müşteriler, Sinpaş GYO ile iletişime geçmek istedikleri her an karşılarında muhatap olarak Müşteri İlişkileri Yönetimi ekibini buluyorlar, her türlü ihtiyaç ve beklentilerini en hızlı ve kaliteli biçimde karşılayabiliyorlar.
Sinpaş GYO Müşteri İlişkileri Yönetim’inde neler var?
Temalı konut projeleri geliştirerek gayrimenkul sektörüne getirdiği yeniliklerle dikkat çeken Sinpaş GYO, satış sonrası hizmette de müşteri memnuniyetini...