17 / 06 / 2024

sinpaş gyo Pazarlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barış Ekinci

sinpaş gyo Pazarlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barış Ekinci

Dünyanın en büyük sosyal medya istatistiklerini sağlayan şirketlerden biri olan Socialbakers’ın şubat ayı raporu açıklandı...

Sinpaş GYO'dan 'Markalar Nasıl Büyür 2' kitabı!

Sinpaş GYO'nun 'Markalar Nasıl Büyür' kitabının ikincisi piyasaya sunuldu. Pazarlama dünyasının önde gelen isimlerinden Byron Sharp ve Jenni Romaniuk tarafından kaleme alınan 'Markalar Nasıl Büyür 2' bir solukta okunabilecek nitelikte.

Sinpaş GYO Aydos Country projesi sosyal medyada lider!

Sinpaş GYO’nun “İstanbul Anadolu Yakası’nın en doğal projesi” olarak geliştirdiği Aydos Country’nin sosyal medya pazarlama stratejisi, Facebook tarafından “Success Story” (başarı hikayesi) seçildi.

Sinpaş GYO İncek Life Evleri!

Sinpaş GYO İncek Life Evleri 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 daire alternatiflerine yer veriyor. Sinpaş GYO İncek Life Evleri projesinde 1 oda 1 salon konutların satışları tamamlandı....

Sinpaş GYO ön satış ve teslim verilerini yayınladı!

Sinpaş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş devam eden projeleri için ön satış ve teslim verilerini yayınladı. Ayrıca Sinpaş GYO bünyesinde riskin erken saptanması için bir komite oluşturuldu...

Sinpaş GYO satış sonrası hizmetler birimini yeniledi!

‘Yaşamaya değer alanlar geliştirme’ hedefiyle konsept projeler geliştiren Sinpaş GYO, ev sahiplerinin konforunu artırmak ve ihtiyaçlarını en hızlı ve kaliteli şekilde karşılamak için satış sonrası hizmetler birimini yeniledi...

Sinpaş GYO Bursa Modern’den Yaza Merhaba Şenliği!

Geliştirdiği temalı konut projeleri ile sektöre yön veren Sinpaş GYO, AKBANK Özel Müşterilerine yeni kampanyasını tanıtmak için Behzat Gerçeker ve Enbe Orkestrası’nın konseriyle renklendireceği bir etkinlikle yaza “Merhaba” diyor

Sinpaş GYO İncek Life satılık!

Sinpaş GYO İncek Life satılık konut fiyatları 439 bin 877 liradan başlangıç gösteriyor

Sinpaş GYO İncek Life vaziyet planı!

Sinpaş GYO İncek Life vaziyet planı kapsamında detaylı proje bilgileri haberimizin devamında yer buluyor...

Sinpaş GYO Bosphorus City'de: 250 bin 644 TL'ye!

Sinpaş GYO tarafından Halkalı'da inşa edilen Bosphorus City'de daire fiyatları 250 bin 644 TL'den başlıyor...

Sinpaş GYO Liva Turkuaz'da 1+1 daire 170 bin 100 TL!

Liva Turkuaz'da 12 ay ödeme yapmadan daire sahibi olunabilir. Sinpaş Gyo Liva Turkuaz'da daire fiyatları 170 bin 100 TL'den başlıyor...

Sinpaş GYO Bursa Modern Projesine büyük ilgi!

Geliştirdiği temalı konut projeleri ile sektöre yön veren Sinpaş GYO’nun Bursa’da ki projesi Bursa Modern, Rusya’nın petrol, tekstil ve AVM sektörü devlerinden yatırımcı Rus işadamları tarafından büyük ilgi gördü...

Sinpaş GYO’dan Anneler Günü’ne özel 15.000 TL indirim!

Sinpaş GYO kampanya kapsamında 10-12 Mayıs tarihlerinde tüm projelerinde 15 bin TL indirimle ev sahibi olmak mümkün...

Sinpaş GYO Yönetim Kurulu Bağımsız Üye adayları belli oldu!

Sinpaş GYO Yönetim Kurulu Bağımsız Üye adayları hakkında açıklama yaptı...

sinpaş gyo Pazarlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barış Ekinci Haberi

sinpaş gyo Pazarlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barış Ekinci

Socialbakers, Şubat 2013 Türkiye raporunu yayınladı. Rapora göre, Türkiye’de 32 milyon Facebook kullanıcısı bulunuyor. Raporda marka sayfaları, hayran sayılarının yanı sıra etkileşim ve cevap oranlarına göre de incelendi. Raporda ayrıca Şubat ayında en yüksek etkileşim yaratan Facebook marka iletileri de bulunuyor. Rapora göre; gayrimenkul sektörünün öncüsü Sinpaş GYO, takipçileriyle en iyi etkileşim yapan şirket olarak, Ortalama Etkileşim Oranı kategorisinde, Türkiye’deki tüm markaları geride bırakarak birinci oldu. 


Büyümesi ve içerik üretmesi Sinpaş GYO’yu birinciliğe taşıdı… 


Sonuçtan duydukları mutluluğu dile getiren Sinpaş GYO’nun Pazarlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barış Ekinci, sosyal medyada takipçi sayılarını organik olarak arttırdıklarını, takipçi sayısının çok olmasından ziyade etkileşime önem verdiklerini belirtti. Ekinci, “Facebook sayfamızı sadece markamızla ilgili bilgiler paylaşmak yerine testimonial çalışmalarda, özel günlerin kutlanmasında,...