22 / 05 / 2024

Sinpaş marka oldu

Sinpaş marka oldu

Dünya’da 88 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de de iki yılda bir verilen ‘Superbrands’ 2014 yılının yeni ’Süper Markaları’nı açıkladı. Seçici kurul ve AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 1023 marka arasında, Sinpaş, ‘Superbrands Türkiye’ seçildi.

En çok satılan ikinci el otomobil markaları belli oldu! O marka bayrağı devretti! 

En çok satılan ikinci el otomobil markaları peş peşe açıklandı. Türkiye 2. el çevrim içi araç pazarında geçen ay en çok tercih edilen marka Volkswagen oldu.

ikinci el otomobil piyasasında Martta en çok satılan 10 marka belli oldu!

Türkiye ikinci el online araç pazarında mart ayında en çok satılan 10 marka belli oldu. İşte en çok satılan otomobil listesi...

2022 yılının en popüler cep telefonu o marka oldu! Fiyatı kaç lira, özellikleri neler?

2022 yılının en popüler telefonları sıralamasında Samsung Galaxy S22 Ultra 5G  zirveye oturdu. Peki en popüler telefonlar listesinde başka hangi markalar var? Samsung Galaxy S22 Ultra 5G özellikleri neler? Fiyatı ne kadar?

Sinpaş Kızılbük projesinde flaş gelişme! Otel bloğunun değeri 2.9 milyar TL oldu! 

Sinpaş Kızılbük Thermal Wellness Resort projesinin otel bloğunun değeri belli oldu. Peki Sinpaş Kızılbük Thermal Wellness Resort projesinin otel bloğuna ne kadar değer biçildi? İşte ayrıntılar...

Avrupa'da otomobil satışları düştü en ok satan marka belli oldu

Küresel ekonomide yaşanan yüksek enflasyon ve resesyon kaygısı otomobil satışlarına da yansıdı. rusya Ukrayna savaşının etkilediği Avrupa Birliği ülkelerinden otomobil satışları düşmeye devam ediyor. Açıklanan verilere göre kıtada en çok satılan marka belli oldu.

Sinpaş Finansşehir Flatofis'in değeri belli oldu!

Servet GYO tarafından Sinpaş Finansşehir Flatofis projesine ilişkin 2021 yılsonu gayrimenkul değerleme raporu yayınlandı. Peki Sinpaş Finansşehir Flatofis'in değeri ne kadar oldu?

Sinpaş GYO Sancaktepe arsalarının değeri belli oldu!

Sinpaş GYO, İstanbul Sancaktepe Paşaköy'de yer alan arsalarına ilişkin gayrimenkul değerleme raporunu yayınladı. Peki arsaların değeri ne kadar oldu? 

Sinpaş GYO Kanlıca arsalarının değeri belli oldu!

Sinpaş GYO, İstanbul Beykoz Kanlıca'da yer alan arsalarına ilişkin gayrimenkul değerleme raporunu yayınladı. Peki arsaların değeri ne kadar oldu? 

Sinpaş GYO Finansşehir projesi Palas ve Yeni Palas Etapları'nın değeri ne kadar oldu?

Sinpaş GYO Finansşehir Projesi Palas ve Yeni Palas Etapları'na ilişkin gayrimenkul değerleme raporunu yayınladı. Peki Finansşehir Projesi Palas ve Yeni Palas Etapları'nın değeri ne kadar oldu?

Sinpaş GYO Finans Şehir Time ve Park etaplarının değeri belli oldu!

Sinpaş GYO Finans Şehir Projesi Time ve Park Etapları'na ilişkin gayrimenkul değerleme raporunu yayınladı. Peki Finans Şehir Projesi Time ve Park Etapları'nın değeri ne kadar oldu?

Sinpaş GYO Koru Aura'nın değeri ne kadar oldu?

Sinpaş GYO Koru Aura projesinin değerleme raporu yayınlandı. Peki Koru Aura'nın değeri ne kadar oldu? 

Sinpaş GYO GOP AVM'nin değeri belli oldu! 

Sinpaş GYO GOP AVM'nin değerleme raporu yayınlandı. Peki Sinpaş GYO GOP AVM'nin değeri ne kadar oldu? 

Sinpaş GYO Ankara arsalarının değeri belli oldu!

Sinpaş GYO'nun Ankara arsalarının değeri 14 milyon 120 bin TL olarak belirlendi. Taşınmazların KDV dahil değeri ise 16 milyon 661 bin 600 TL oldu. 

Sinpaş marka oldu Haberi

Sinpaş marka oldu

Dünya’da 88 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de de iki yılda bir verilen ‘Superbrands’ 2014 yılının yeni ’Süper Markaları’nı açıkladı. Seçici kurul ve AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 1023 marka arasında, gayrimenkul sektöründe konsept projelerin lideri Sinpaş, ‘Superbrands Türkiye’ seçildi.


Sinpaş, 40. yılını kutladığı 2014 yılında “Superbrands” seçildi. İş dünyasından isimlerin yer aldığı seçici kurul ve araştırma şirketi AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen süper markalar, marka tanınırlığı kriterleri kapsamında değerlendirildi. Süper marka seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşıyor. Marka yönetimi ve pazarlamasında uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands, marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaların dünya çapında seçimini ve tanınmasını sağlıyor....