şirketlerde gider yönetimi Haberi
İş insanları taleplerin azalıp maliyetlerin artmasıyla birçok yeni plan uygulamaya sokuyor. Yeni pazarlar belirleyip, onlara özel ürünler üretmek de gider azaltıcı yöntemler arasında yer alıyor.
Capıtal Dergisi'nden Ayşe Tarcan Aksakal bu ayki yazısında, iş dünyasındaki azalan talep ve artan maliyetleri kaleme aldı. İşte o yazı...
Kâr etmek için oynanabilecek tek bir alan var; o da operasyonel giderler.” Boyner Holding Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, artan maliyetlere karşı yapılması gerekeni bu sözlerle özetliyor. Gerçekten son dönemde rekabetin artması, dalgalı piyasa koşulları nedeniyle şirketler kârlılıkta büyük sıkışıklık yaşıyor. Şirketlerin çoğu çözümü, operasyon giderlerini kısmakta buluyor. Tüketicilerin hassasiyetinin artması nedeniyle şirketlerin kâr etmek için fiyatlarla oynayamaması da bu durumu tetikliyor. Çoğu şirket, müşterisine ekstra yük bindirmeden tasarruf etmeye çalışıyor. Bunu da tüm süreçlerini mercek...