29 / 04 / 2024

site yönetim planının yapılması

site yönetim planının yapılması

Site kapsamındaki yapı ve yerler için tamamını kapsayan bir tek yönetim plânı düzenleniyor. Peki, site yönetim planı ne zaman yapılır? Site yönetim planı değiştirilebilir mi? Site yönetim planı ne zaman değiştirilebilir?

Site yönetim planı nedir, neleri kapsar?

Toplu yaşam alanlarındaki düzeni sağlamak amacıyla bazı kuralların olması gerekiyor. Bu kapsamda planların belirlenmesi için yönetim planına ihtiyaç duyulur. Peki, Site yönetim planı nedir, neleri kapsar? İşte detaylar...

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Ataşehir'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Hüseyin Fatih Erdönmez tarafından kuruldu.

Elit Pro Site Yönetim Hizmetleri Limited Şirketi kuruldu!

Elit Pro Site Yönetim Hizmetleri Limited Şirketi bugün Şişli'de 40 bin TL sermaye bedeli ile Erol Temizel tarafından kuruldu.

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Halil Çelen tarafından kuruldu.

Galata Site Yönetim İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Galata Site Yönetim İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi bugün Beylikdüzü'nde 100 bin TL sermaye bedeli ile Serpil Dokumacı tarafından kuruldu.

Ant Site Yönetim Hizmetleri Ve Turizm Anonim Şirketi Şişli Anthill Şubesi açıldı!

Ant Site Yönetim Hizmetleri Ve Turizm Anonim Şirketi Şişli Anthill Şubesi Şişli'de 10 milyon TL sermaye bedeli ile Ahmet Halit Okay tarafından açıldı.

Tasfiye edilen kooperatifte eski yönetim planı geçerli olur mu?

Posta Gazetesi köşe yazarı Tamer Heper'e gelen soruda, 170 haneli yazlık bir sitede hisse sahibi olduğunu aktaran okuyucu, kooperatiflerini tasfiye ettiklerini belirtti. Okuyucu, eski yönetim planının, kurulların ve kararların geçerli olup olmadığını sordu.

Sitelerde yönetim planı nasıl alınır?

Posta Gazetesi Tamer Heper'e gelen soruda 20 senelik sitede yönetici seçildiğini ve elinde sitenin yönetim planının olmadığını belirten okuyucu, tapuya başvurduğunu, tapudan şahsen bu  işlemin yapılmadığı yanıtını aldığını aktardı. Okuyucu, yönetim planı için beklemenin gereği olup olmadığını sordu.

Bina yönetim planı örneği!

Kanun kapsamında bina yönetim planı, bütün kat maliklerini bağlayan bir sözleşme hükmüne sahip olurken, apartmanın yönetim tarzını, kullanma maksat ve şeklini gösteriyor. Peki bina yönetim planı nasıl hazırlanıyor? İşte bina yönetim planı örneği...

Kat irtifakı yönetim planı örneği 2021!

Kat irtifakı yönetim planı nedir? Kat irtifakı yönetim planı olur mu? Kat irtifakı yönetim planı neden kurulur? Kat irtifakı yönetim planı örneği 2021 nasıl hazırlanır? İşte tüm merak edilen soruların cevapları...

10 maddede site yönetim toplantılarında alınan kararlara itiraz!

Konut Siteleri Yönetimleri Danışmanı Nihat Dönmez, "10 maddede site yönetim toplantılarında alınan kararlara itiraz" konulu yazısını Emlakkulisi.com okurları için kaleme aldı. İşte Nihat Dönmez'in yazısı...

Sitelerde yönetim planı tescil edilir mi?

Posta yazarı Tamer Heper, '3 blok, 140 bağımsız bölümlü sitemizin ilk yönetim planı 2007 tarihli ve tapuda tescilli. 2010’da yeterli çoğunluk ile onay almış olan yeni yönetim planının, tapuda şerh edilmiş olmasa dahi geçerli plan olduğunu anlıyorum. Doğru yorumluyor muyum?' sorusunu cevapladı.

216 Apartman Ve Site Yönetim Çözümleri Limited Şirketi kuruldu!

216 Apartman Ve Site Yönetim Çözümleri Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 10 bin TL sermaye bedeli ile Serra Kahyaoğlu tarafından kuruldu.

site yönetim planının yapılması Haberi

site yönetim planının yapılması

Site yönetim planı ne zaman yapılır?

Site kapsamında bulunan parsel ve parsellerdeki birden çok bağımsız bölümü kapsayan ana yapıda ortak yerleri bulunan blok yapıların her biri, kendi sorunlarına ve yalnız o bloğa ait ortak yerlere ilişkin olarak, o blokta bulunan bağımsız bölüm maliklerinden oluşan blok kat malikleri kurulunca yönetiliyor.


Site yönetim planı; Anagayrimenkulün, yönetim tarzını, kullanma maksat ve şeklini yönetici ve deneticilerin alacakları ücretleri, yönetime ve paylaşıma ait diğer hususları düzenleyen ve bütün kat maliklerini bağlayan özel sözleşme hükmünde tapuda tescil edilmiş bir belge olarak ifade ediliyor.


Site kapsamındaki yapı ve yerler için tamamını kapsayan bir tek yönetim plânı düzenleniyor. Peki, site yönetim planı ne zaman yapılır? Site yönetim planı ne zaman değiştirilebilir?


Site yönetim planı, kat mülkiyeti veya Kat irtifakı tesis edilirken...