17 / 06 / 2024

Socialbakers

Socialbakers

Dünyanın en büyük sosyal medya istatistiklerini sağlayan şirketlerden biri olan Socialbakers’ın şubat ayı raporu açıklandı...

Ege Yapı Group sosyal medyada en çok ilgi çeken inşaat firması!

İstanbul’un iki yakasında sürdürdüğü projelerle yatırımcılardan büyük ilgi gören ve bu projelerin başarısını aldığı uluslararası ödülle taçlandıran EgeYapı Group, kurumsal firmaların Facebook’taki sayfalarını raporlayan Socialbakers’ın Kasım ayı raporuna

Ege Yapı sosyal medyada da etkin!

EgeYapı Group; her ay markaların sosyal medya verilerini hazırladığı raporlarla paylaşan Socialbakers'ın 2014 yılı markaların Facebook etkileşim raporları içerisinde en çok etkileşim elde eden inşaat markası oldu.

EgeYapı Group facebook'ta en çok etkileşime giren inşaat markası oldu!

Sosyal medya ölçümlemeleriyle her ay markaların sosyal medya verilerini paylaşan Socialbakers'ın 2014 yılı Türkiye bölgesel raporunda EgeYapı Group yıl boyunca Facebook'ta en çok etkileşime giren inşaat markası oldu.

EgeYapı, 2014'te Facebook'ta en çok etkileşime giren marka oldu!

EgeYapı Group; her ay markaların sosyal medya verilerini hazırladığı raporlarla paylaşan Socialbakers’ın 2014 yılı markaların Facebook etkileşim raporları içerisinde tüm sektörlerde yıl genelinde en çok etkileşim elde eden inşaat markası oldu.

Sinpaş GYO Facebook'ta Şubat ayının birincisi oldu!

Dünyanın en büyük sosyal medya istatistiklerini sağlayan şirketlerden biri olan Socialbakers’ın şubat ayı raporu açıklandı...

Ege Yapı Group sosyal medyada en çok ilgi çeken inşaat firması!

İstanbul’un iki yakasında sürdürdüğü projelerle yatırımcılardan büyük ilgi gören ve bu projelerin başarısını aldığı uluslararası ödülle taçlandıran EgeYapı Group, kurumsal firmaların Facebook’taki sayfalarını raporlayan Socialbakers’ın Kasım ayı raporuna

Socialbakers Haberi

Socialbakers

Socialbakers, Şubat 2013 Türkiye raporunu yayınladı. Rapora göre, Türkiye’de 32 milyon Facebook kullanıcısı bulunuyor. Raporda marka sayfaları, hayran sayılarının yanı sıra etkileşim ve cevap oranlarına göre de incelendi. Raporda ayrıca Şubat ayında en yüksek etkileşim yaratan Facebook marka iletileri de bulunuyor. Rapora göre; gayrimenkul sektörünün öncüsü Sinpaş GYO, takipçileriyle en iyi etkileşim yapan şirket olarak, Ortalama Etkileşim Oranı kategorisinde, Türkiye’deki tüm markaları geride bırakarak birinci oldu. 


Büyümesi ve içerik üretmesi Sinpaş GYO’yu birinciliğe taşıdı… 


Sonuçtan duydukları mutluluğu dile getiren Sinpaş GYO’nun Pazarlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barış Ekinci, sosyal medyada takipçi sayılarını organik olarak arttırdıklarını, takipçi sayısının çok olmasından ziyade etkileşime önem verdiklerini belirtti. Ekinci, “Facebook sayfamızı sadece markamızla ilgili bilgiler paylaşmak yerine testimonial çalışmalarda, özel günlerin kutlanmasında,...