01 / 05 / 2024

Superbrands Türkiye

Superbrands Türkiye

Superbrands Türkiye, geçen hafta, 2016 yılının süpermarkalarını açıkladı. 18 marka Türkiye’nin süpermarkası olmaya hak kazandı. 18 markanın 2'si inşaat markası.

Superbrands 2014'ün süper markalarını açıkladı!

Superbrands Türkiye, 2014'ün süper markalarını açıkladı. Nielsen'in ölçümleri de dikkate alınarak seçici kurul tarafından belirlenen 134 marka arasına bu yıl ilk kez Paşabahçe, Uğur Derin Dondurucu, Ülker Çikolatalı Gofret ve Vakko girdi.

Faruk Güllüoğlu, 2012’nin Süper Markaları listesine girdi!

142 yıllık köklü bir geleneğin temsilcisi olan Faruk Güllüoğlu, Superbrands Türkiye 2012 tarafından ödüllendirildi...

The Marmara Otelleri Türkiye’nin Süper Markası plaketini aldı!

The Marmara Otelleri, Türkiye’nin 159 Süper Markası arasında yer alan tek otel olarak, Esma Sultan’da düzenlenen Superbrands Türkiye ödül gecesinde Türkiye’nin Süper Markası plaketini aldı.

Türkiye’nin 18 markasının 2'si inşaat!

Superbrands Türkiye, geçen hafta, 2016 yılının süpermarkalarını açıkladı. 18 marka Türkiye’nin süpermarkası olmaya hak kazandı. 18 markanın 2'si inşaat markası.

Sinpaş 2014 Superbrands Türkiye seçildi!

Dünya’da 88 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de de iki yılda bir verilen ‘Superbrands’ 2014 yılının yeni ’Süper Markaları’nı açıkladı. Sinpaş, ‘Superbrands Türkiye’ seçildi..

Pakpen 5. kez Türkiye'nin süper markası oldu!

Pakpen 5. kez Türkiye'nin süper markası oldu. Başarılı Ar-Ge çalışmaları, ürün kalitesi ve aldığı uluslararası sertifikalarla yapı sektörünün öncü kuruluşlarından olan Pakpen, Superbrands Türkiye listesinde beşinci kez yer aldı.

Pakpen 3.kez Türkiye'nin Superbrandsi oldu!

Yapı sektörünün yenilikçi markası Pakpen, 17 Nisan Çarşamba gecesi Esma Sultan Yalısı’nda düzenlenen ödül töreninde Türkiye’nin Superbrands’leri arasında yerini aldı.

The Marmara Otelleri Türkiye’nin Süper Markası plaketini aldı!

The Marmara Otelleri, Türkiye’nin 159 Süper Markası arasında yer alan tek otel olarak, Esma Sultan’da düzenlenen Superbrands Türkiye ödül gecesinde Türkiye’nin Süper Markası plaketini aldı.

Ağaoğlu, Türkiye'nin süper markaları arasına giren tek inşaat şirketi

Superbrands tarafından, 1993 yılından bu yana dünya çapında uygulanan ve bugün 86 ülkede faaliyet gösteren Superbrands (Süper Markalar) listesinin Türkiye sonuçları açıklandı

Türkiye'deki müteahhit sayısı Avrupa'dan fazla

Türkiye'de 300 bin müteahhit bulunduğu ve bunun 500'lere indirilmesi gerektiği belirtiliyor

Türkiye Finans konut kredisinde kâr oranını aşağı çekti

Türkiye Finans, konut, işyeri, arsa ve taşıt sahibi olmak isteyenler için 12 ay vadeli kredi kâr oranlarını yüzde 1'in altına indirdi

Corio Türkiye Tekira AVM'nin yeni sahibi oldu

Corio Türkiye, Tekirdağ'da bulunan Tekira Alışveriş Merkezinin (AVM) yüzde 100 hissesini satın aldığını duyurdu.

Türkiye Finans'ta konut kredi faizi yüzde 0.67'ye düştü

Türkiye Finans, konut, iş yeri, arsa ve taşıt sahibi olmak isteyenler için 12 ay vadeli kredi kar oranlarını yüzde 1'in altına indirdi

Kempinski Türkiye'de 5. tesisini işletmeye başlıyor

Kempinski'nin Türkiye'de, Kempinski Residences Astoria Istanbul'dan sonra beşinci, rezidans olarak işleteceği ikinci tesisi Bellevue Residences İstanbul Levent'te dün hizmete girdi

Ruslar Türkiye'ye ev sahibi olmaya geliyor

Türkiye'de turist olarak görmeye alıştığımız Ruslar, krizde konut fiyatları yüzde 30-35 ucuzlayınca Antalya'da ev sahibi olmaya karar verdi.

DHL Express Amerika'yı Türkiye'ye getiriyor

DHL Express, Easy Shop adını verdiği yeni ürünü ile Türkiye'deki müşterilerinin Amerika'da alışveriş yapmasına olanak sağlıyor

 

Superbrands Türkiye Haberi

Superbrands Türkiye

Superbrands Türkiye, geçen hafta, 2016 yılının süpermarkalarını açıkladı. Yapılan değerlendirmeler sonucunda 4 bin 986 marka arasından 18'i markanın Türkiye’nin süpermarkası olmaya hak kazandığını gördük. Bu markaların ağırlıklı olarak en çok iletişime yatırım yapan hızlı tüketim (FMCG) sektöründen olması ise şaşırtıcı değildi. Onu yine reklam yatırımlarında öne çıkan dijital şirketler, otomotiv ve içecek sektörü takip etti.


Bu araştırmanın en dikkat çekici sonucu ise 18'i marka içinde sadece iki inşaat markasının olmasıydı. Bu sonyç bir anlamda son dönemde hemen hemen her mecrada iletişim yapan inşaat sektörünün markalaşma yolunda yaptığı çalışmaların yeterli olmadığı anlamına geliyor.


Pek çok sektörden şirkete satış ve pazarlama eğitimleri veren Satış Küpü şirketinin kurucusu Kürşat Tuncel de inşaat şirketlerinin iletişimin yanı sıra satışa da yatırım yapması gerektiğini savunuyor. Bugüne kadar...