Tam Yapı 2014 hedefleri Haberi
Yapı market sektöründe yerel olmanın avantajım da kullanarak, her yıl ortalama yüzde 25 büyüyen Tam Yapı, 20 bin çeşit ürün ile hizmet veriyor. Bu yıl yüzde 30 büyüme hedeflediklerini söyleyen Tam Yapı Genel Müdürü İbrahim Kara, 20 bin ürün çeşidiyle hizmet veren firmanın yerel olmanın avantajını kullanarak bulunduğu lokasyonda büyüdüğünü söyledi. 3 bin metrekare satış alanında, 20 çalışan ile hizmet verdiklerini aktaran Kara, "Mobilya çeşitliliğinde oldukça iyiyiz. Hedef kitlemiz çok geniş. Hemen her segmente hitap ediyoruz.
Beyaz eşya ve küçük ev aletleri, avize ve aydınlatma, boya ve tesisat malzemeleri gibi akla gelebilecek çok sayıda ürünü bir çatı altında sunduklarını belirten Kara, "Büyük yapı marketlerinden farklı olarak yerel olmanın avantajım kullanıyoruz. Manisa, büyükşehir oldu. Ancak insanların talebi zaten büyükşehirlerde olduğu gibiydi....