Tam Yapı Haberi
Yapı market sektöründe yerel olmanın avantajım da kullanarak, her yıl ortalama yüzde 25 büyüyen Tam Yapı, 20 bin çeşit ürün ile hizmet veriyor. Bu yıl yüzde 30 büyüme hedefledkilerini söyleyen Tam Yapı Genel Müdürü İbrahim Kara, 20 bin ürün çeşidiyle hizmet veren firmanın yerel olmanın avantajını kullanarak bulunduğu lokasyonda büyüdüğünü söyledi. 3 bin metrekare satış alanında, 20 çalışan ile hizmet verdiklerini aktaran Kara, "Mobilya çeşitliliğinde oldukça iyiyiz. Hedef kitlemiz çok geniş. Hemen her segmente hitap ediyoruz.
Müşterilerimiz mobilyanın her çeşidini bizde bulabiliyor. Makine ve aletlerde de geniş bir ürün yelpazesine sahibiz. Özellikle bahçe makinelerinde çeşidimiz çok. Müşterilerimiz mobilyanın her çeşidini bizde bulabiliyor.
Makine ve aletlerde de geniş bir ürün yelpazesine sahibiz" dedi.
Beyaz eşya ve küçük ev aletleri, avize ve aydınlatma, boya...