tapu alırken hangi işlemler yapılır Haberi
Tapu nasıl alınır?
Tapu işlemleri işlemleri için ilk etapta tapu ve Kadastro Bilgi Sistemi ile birlikte online randevu alınması gerekiyor. Randevular, TC Kimlik ve Tapu Senet Bilgilerine göre müdürlük kontenjanına göre alınıyor.
Randevu konusunda dikkat edilmesi gerekenler;
- Randevu alma işlemi sırasında Nüfus Cüzdanı ve Tapu Senedi belgesinin yanınızda olması gerekiyor.
- Randevu saatinden 15 dakika önce başvuruda bulunulmalı aksi halde randevu iptal ediliyor.
- 1 yıl içinde aynı TC Kimlik ve Tapu Senedi için alınan randevu her hangi bir sebepten dolayı 3 kere gerçekleşmezse 1 yıl içinde yeni bir randevu verilmiyor.
- Gerçek veya tüzel kişiler aynı gün için tek bir randevu alabiliyor.
Tapu işlemleri için gerekli belgeler nelerdir?
- Satıcı için; Tapu aslı yada fotokopisi, nüfus cüzdan fotokopisi veya Pasaportu ve Temsil Belgesi,üzerine adres, telefon...