tapu dairesi randevusu nasıl alabilirim Haberi
Ev, iş yeri, arsa ve arazi gibi gayrimenkullerin bir başkası adına tescil edilmesi için devir işlemlerinin tapu müdürlüklerinde yapılması gerekiyor. İşlemler için öncelikle tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor.
Randevu alındıktan sonra alım satım için gerekli belgelerin temin edilmesi ve tapu devir masraflarının ödenmesi ile ev tapusu alınmış oluyor. İşte sırasıyla tapuda yapılacak işlemler...
1. adım tapu dairesi randevu işlemleri:
Tapu dairesindeki alım satım işlemleri için ALO 181 aranarak randevu alınabildiği gibi internet üzerinden online bir şekilde de tapu randevusu alınabiliyor.
İnternet üzerinden tapu randevusu almak için https://randevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yapılması gerekiyor. Tapu randevu alma örneği şu şekilde;
Yukarıdaki linke giriş yapıldıktan sonra kullanıcının önüne bir sözleşme çıkıyor. Bu sözleşme okunduktan sonra "Kullanıcı sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum." butonunun işaretlenmesi ve güvenlik kodunun...