tapu devrinde yapılacak işlemler Haberi
Tapu devrinde yapılacak işlemler!
Tapu dairesinde yapılacak devir işlemi için öncelikle randevu alınması, gerekli belgelerin temin edilmesi ve tapu harcının da ödenmesi gerekiyor.
Tapu devri işlemi için randevu hem internet üzerinden (onlinerandevu. tkgm.gov.tr) hem de Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi (ALO 181) aranarak alınabiliyor. Çağrı merkezi vatandaşlara 7/24 hizmet veriyor.
Tapu devrinde istenen belgeler
Satıcıdan istenenler:
- Tapu aslı veya fotokopisi
- 1 Resim
- Nüfus Cüzdanı (T.C. Kimlik Numaralı) aslı ve 1 adet fotokopisi
- Vergi borcu yoktur yazısı (belediyeden) (belediye vergi borcu çıkaracak olursa, varsa geçmiş döneme ait ödendi makbuzları belediyeye ibraz edilmelidir.)
- Tapu işlemlerini emlakçı yapacaksa vekaletname (Emlakçı Adına)
Alıcıdan istenenler..
- 2 Resim
- Nüfus Cüzdanı (T.C. Kimlik Numaralı) aslı ve 1 adet fotokopisi
- T.C. Kimlik Numarası
- Tapu işlemlerini emlakçı yapacaksa vekaletname (Emlakçı Adına
Tapu harcı 2016
Tapu...