tapu işlemleri belgeleri Haberi
Ev, arsa, arazi veya ticari yapı gibi pek çok gayrimenkullerin devir işlemlerinde kişilerin bazı evrakları temin ettikten sonra yetkili kurumlara başvuru yapmaları gerekiyor. Milliyet'te yer alan habere göre; tapu devir işlemleri sırasında yapılacaklar vatandaşlar tarafından merak ediliyor.
Tapu Başvuruları Nasıl Yapılır?
Yeni bir gayrimenkul alındığı zaman gayrimenkulün tapusunun alınması için bazı adımların uygulanması gerekiyor. İlk olarak Tapu müdürlüğünden randevu alınması gerekiyor. Bu randevunun alınmaması durumunda tapu işlemleri gerçekleştirilemez. Tapu randevusu randevu.tkgm.gov.tr adresinden alınabilir. Bunun dışında ALO 181 Tapu ve Kadastro hattını arayarak da randevu almak da mümkün. Randevu alındıktan sonra telefona SMS ile bilgiler gönderiliyor.
Tapu İçin Gerekli Evraklar Nelerdir?
Tapu devir işlemleri üç aşamada yapılıyor. Bu işlemler tapuya gitmeden önce yapılan işlemler, tapu evrakları ile birlikte tapuda yapılan işlemler ve tapu alındıktan...