09 / 01 / 2025

tapu işlemleri randevu

tapu işlemleri randevu

Tapuda yapılacak işlemlerin gerçekleşmesi için tarafların istenen belgeler ile birlikte başvurularını yapmaları gerekiyor. Peki, gayrimenkul alım satım işleminde tapu dairesinde istenen evraklar nelerdir? Alıcı tapu işlemleri için nasıl randevu alır?

Tapu devir işlemi için randevu!

Tapu müdürlüklerinde yapılacak gayrimenkul tapu devir işlemi için öncelikle randevu alınması gerekiyor. Tapu devir işlemi için randevu nasıl alınır? İşte tapu devir işlemi için randevu sistemi...

Tapu randevu sistemi!

Tapu ve Kadastro Bilgi Sistemi (TAKBİS) kapsamında geliştirilen Online Randevu Sistemi yayına başladı. Şimdi randevular internet üzerinden alınabilirken, yıl sonuna doğru geçilecek uygulama ile tapu randevu sistemine telefon da eklenecek...

Taşınmaz satışlarında tapu işlemlerinden ne kadar ücret alınacak?

Savunma Sanayii Fonu gelirinin artmasına yönelik yapılan yeni düzenleme taslağı TBMM'ye sunulduğu kaydedildi. Buna göre, sunulan teklifin içerisinde taşınmaz satışlarında tapu işlemleri için alıcı ve satıcıdan ayrı ayrı 750 TL ücret alınacağı da yer aldığı belirtildi. 

Meclise sunuldu: Tapu işlemlerine yeni düzenleme geliyor! O ödeme yapılmadan herhangi bir işlem yapılmayacak!

Savunma Sanayii Fonu gelirinin artmasına yönelik  olarak yapılan yeni düzenleme taslağı TBMM'ye sunuldu. Söz konusu teklifin içerisinde Taşınmaz satışlarında tapu işlemleri için alıcı ve satıcıdan ayrı ayrı 750 Türk Lirası ücret alınacağı da yer aldı.  

İslam Memiş tapu işlemleri konusunda uyarıyor! Hemen bunu yapın! Adınıza kimse işlem yapamaz!

Altın yorumları ile bilinen ünlü ekonomist İslam Memiş, sosyal medya hesabından tapu işlemleri ile ilgili vatandaşları uyarıyor. İşte ayrıntılar...

Eşit miras paylaşımı zorunluluğu kalktı, kardeşler arası miras paylaşımı düzenlendi! Miras ve tapu işlemleri sil baştan!

Tapu işlemleri ve miras paylaşımı ile ilgili beklenen düzenlemeler resmen yürürlüğe alındı. İşte yeni düzenlemeler...

1940'ta tapu işlemleri için yeni formül! Bu kişilere özel memur atanmış! 

1940 yılında tapu işlemlerini yapamayacak durumda olan bazı vatandaşlar için yeni bir formül geliştirilmiş. Buna göre tapu müdürlüklerine gelemeyenlere özel memur atanarak işlemlerinin hızlı şekilde halledilmesi sağlanmış.

Tapu devir işlemleri nasıl yapılır ve ücreti ne kadar? 

Vatandaşların tapu devir işlemleri sırasında belirli bir ücret ödemeleri gerekmektedir. Bu konu ile ilgili olarak bireylerin mülk edinme veya mülk transferi süreçlerinde önemli bir yer alan masraflar ile ilgili merak edilen detaylar nelerdir?

Tapu işlemleri vatandaşı çilenden çıkardı! ATEM Başkanı'ndan tapu dairelerindeki uzun işlemlere çözüm çağırısı!

Mesken, işyeri, arsa ve arazilerin alım satım işlemleri ilgili tapu müdürlüklerinde yapılıyorken tapu dairelerinde işlemlerin uzun sürmesinden vatandaşlar şikayetçi.  Ankara Tüm Emlakçılar Esnaf Odası (ATEM) Başkanı Hakan Akçam çözüm çağrısında bulundu.

Tapu işlemlerinde verilen vekaletler risk taşıyor! Buna dikkat etmeyen yandı! Çoğu vekalet yanlış...

Tapu işlemleri için verilen vekaletlerin doğru yapılmaması sonrasında büyük sorunlara neden oluyor. Emlak uzmanı Mustafa Hakan Özelmacıklı vekalet verme ile ilgili önemli açıklamalar yaptı.

Tapuya gitmeden önce herkes baksın! Vekalet verme işlemleri yanlış yapılıyor!

Tapu işlemleri için verilen vekaletlerde önemli riskler olduğunu ifade eden Altın Emlak Global Genel Müdürü Mustafa Hakan Özelmacıklı, dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında bilgiler verdi.

ATEM Başkanı Hakan Akçam'dan tapu açıklaması: Tapu işlemleri daha kolay yapılabilir!

Türkiye Tapu uygulamasını değerlendiren Ankara Tüm Emlakçılar Esnaf Odası (ATEM) Başkanı Hakan Akçam tapu uygulamasının hayata konulması ile tapu işlemlerinin daha kolay ve şeffaf olabileceğini ifade etti.

Yurt dışında yaşayan vatandaşlar tapu işlemlerini artık daha kolay yapacak! İşte yeni sistem!

Yurt dışında yaşayan Türk vatandaşları uzaktan kimlik doğrulama sistemi ile fiziki evrakla uğraşmadan tapu işlemleri gibi resmi işlemleri kolaylıkla yapabilecek. İşte yeni sistem...

Miras kalan taşınmazlarda tapu intikal işlemleri nasıl yapılır?

Miras kalan taşınmazlarda bazı durumlarda tapu intikal işlemleri yapılır. Bu işlem, mirasın mirasçılara devredilmesidir. Belirli aşamalarla gerçekleşen bu işlemde dikkate alınması gereken bazı unsurlar vardır. Peki miras kalan taşınmazlarda tapu intikal işlemleri nasıl yapılır?

Tapu intikal işlemleri nelerdir?

Tapu intikal işlemleri, miras hukukunda önem arz eden terimlerden biridir. Dolayısıyla bazı hukuki süreçlerde pek çok kişinin araştırdığı ve öğrenmek istediği kavramlardan biridir. Peki tapu intikal işlemleri nedir, nasıl yapılır ve kimler bu işleme dahil olur? İşte tüm ayrıntılar...

tapu işlemleri randevu Haberi

tapu işlemleri randevu

Tapu işlemleri 2015!

2015 yılında gayrimenkul alım-satım işlemleri, taşınmazların yer aldığı semtin tapu müdürlüğünde yapılıyor. Tapu işlemlerinin tamamlanması için gerekli belgelerin temin edilmesi ve tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor.


Randevu, TC Kimlik numarası ve Tapu Senedi bilgileri ile alınıyor. Randevu saatinden en az 15 dakika önce başvuru yapılıyor ,gecikilmesi durumunda randevu iptal ediliyor. Gerçek ya da tüzel kişiler aynı gün için sadece bir randevu alabiliyor.


Tapu için gereken belgeler nelerdir?


Satıcı için;

-Nüfus cüzdanı aslı ya da fotokopisi

-6 aydan önce çekilmiş 1 adet fotoğraf.

-Temiz belgesi


Alıcı için;

-Nüfus cüzdanı aslı ya da fotokopisi

-6 aydan önce çekilmiş 2 adet fotoğraf

- Belediye rayiç belgesi ve tapunun aslı veya fotokopisi, ödemede kredi kullanılmış ise, ipotek evrakları.


Tapu masrafları nasıl hesaplanır?

Satın alınacak eve belediye rayiç bedelini üzerinden bir değer biçiliyor. Belirlenen...