tapu randevusu işlemleri Haberi
Tapu randevusu nasıl alınır?
Tapu devir işlemleri, taşınmaz malın bağlı olduğu tapu dairesinde yapılıyor. Bu işlemler için öncelikle tapudan randevu alınması gerekiyor. Peki, tapu randevusu nasıl alınır?
Tapu randevusu internet üzerinden alınabildiği gibi, 15 Eylül 2014 tarihinden Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi ile, telefonla da alınabiliyor. Çağrı merkezi telefon numarası, ALO 181'dir. Çağrı merkezi vatandaşlara 7/24 hizmet veriyor.
Tapudan randevu online bir şekilde almak için;
"onlinerandevu. tkgm.gov.tr" adresine giriş yapılarak bu sayfadan itibaren adım adım yapılacak işlemlerle randevu sistemini kullanarak belirli bir gün ve saat aralığı için randevu alabiliyor. Bu sistemde alınmış olunan randevular sorgulayabildiği gibi iptal de edebiliyor.
Tapudan randevu alma işlemleri sırasında dikkat edilmesi gerekenler:
- Randevular seçilecek tarihte, uygun bir saat aralığında, TC Kimlik ve Tapu Senet Bilgilerine göre müdürlük kontenjanına göre...