Tapu satış başvurusu Haberi
Gayrimenkul alım-satım işlemlerini yapabilmek için alıcı ve satıcının yerine getirmesi bazı görevler ve gerekli belgeler bulunuyor. Ev alım ve satım işlemlerini gerçekleştirecek olanlar tapu devrini yapabilmeleri için bazı belgeleri önceden hazırlamaları ve bu belgeler ile Tapu Müdürlüğüne gitmeleri gerekiyor.
Satışı yapılacak olan evin kimin adına satıldığı da bu evrakların hazırlanmasında bazı değişikliklere neden oluyor. Ev satışı için şu adımların takip edilmesi gerekiyor.
Öncelikli olarak satış işlemi için Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünden randevu alınması gerekiyor. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün resmi web sitesi üzerinden ya da Alo 181 numaralı hattı arayarak randevu talep edebiliyorsunuz.
Tapu müdürlüğüne alıcıya gerek olmadan satıcı veya vekili satış işlemi için başvuru yapabiliyor. Başvuru direkt tapu müdürlüğüne gidilerek yapılabileceği gibi Tapu Kadastro Müdürlüğünün internet sitesi üzerinden randevu...