Tapu ve Kadastro çagrı merkezi Haberi
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek ve bilgilendirmek için çağrı merkezi kurmaya hazırlanıyor.
2014 yılında faaliyete geçecek olan çağrı merkezi ile vatandaşlar ilgili birime gitmeden, talep ettiği işleme yönelik randevu almaları, işlemde hangi belgelerin gerekli olduğunu öğrenmeleri, işlemlerinin ne aşamada olduğu ve ne zaman tamamlanacağı gibi birçok konuda hizmet alacak.
Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Plan ve Bütçe görüşmeleri kapsamında Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bütçelerinin görüşülmesine başlandı.
Bir sunum yapan Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün, merkez birimleri ile birlikte 22 Bölge Müdürlüğü, 957 Tapu Müdürlüğü ve 81 Kadastro Müdürlüğü'nden oluşan taşra teşkilatında görevli toplam 18 bin 349 personeli ile yılda ortalama 20 milyon insana hizmet verdiğini ifade...