Tema İstanbul reklamları Haberi
Sinema seyircisinin de interaktif bir şekilde dahil olduğu yabancı menşeli bu reklam, Türkiye’de ilk kez Tema İSTANBUL tarafından kullanıldı. Ayrıca bu etkileyici reklamın gayrimenkul sektöründe kullanımı da, Tema İSTANBUL tarafından gerçekleştirilen dünyada bir ilk özelliği taşıyor.
Türkiye’nin en büyük gayrimenkul projesi Tema İSTANBUL, sahip olduğu birçok ‘ilk’ ve ‘en’ ile sektörüne öncülük ederken, sayısız özelliğinin yanı sıra hayata geçirdiği Satış Ofisi ve Ön Peyzajı’yla da büyük ilgi topluyor. MESA, ARTAŞ, ÖZTAŞ, KANTUR-AKDAŞ Ortaklığı ile hayata geçirilen Tema İSTANBUL, sektörünün dışında farklı bir alanda gerçekleştirdiği bir ‘ilk’ ile de dikkatleri üzerine çekti.
Önce şaşırttı, sonra hayranlık yarattı, bitiminde ise uzun süre alkışlandı
71. Altın Küre Ödülleri’ne, aldığı 3 ödülle damgasını vuran “American Hustle”ın ilk gösterim gününde gerçekleştirilen Tema İSTANBUL interaktif sinema reklamı, izleyicilerde...