Tepe Home Pop-up Gordion AVM Haberi
Perakendecilerin daha fazla tüketiciye ulaşmak ve yeni lokasyonlarda müşteri tercihlerini deneyimlemek amacı ile 2-5 ay süre ile küçük metrekarelerde açtıkları konsept mağazalar olarak adlandırılan ‘Pop-up’ Geçici mağazacılık Avrupa ve Amerika’da birçok marka tarafından yaygın olarak kullanılıyor. Son birkaç yıldır, ülkemizde de yavaş yavaş uygulanmaya başlanan ‘Pop-up’ mağazacılık konseptine, mobilya ve ev dekorasyonunun sevilen markası Tepe Home’da katıldı.
Tepe Home’un 1 Haziran’da Ankara Gordion AVM’de açılışı gerçekleşen ilk ‘Pop-up’ mağazası 2 ay süre ile dekorasyon severler ile buluşacak.
Yeni pop up mağazacılık konseptine İstanbul ve İzmir ile devam edecek olan Tepe Home’un Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Uluocak yaptığı açıklamada, global trendlerden yola çıkarak, Tepe Home ‘Pop-up Store’ uygulamasını ilk olarak Ankara’da başlattıklarını, hedefledikleri lokasyonda tüketiciyi anlamak, tercihlerini deneyimlemek üzere hazırladıkları 450 metrekare...