08 / 05 / 2024

thyssenkrupp barselona metrosu

thyssenkrupp barselona metrosu

thyssenkrupp Asansör’ün Barselona metrosunun yeni istasyonlarında kullanıma sunduğu asansör ve yürüyen merdivenler her yıl 30 milyon kişiyi taşıyacak. Akıllı asansörler metronun istasyonlara geliş-gidiş saatleri ile koordineli bir şekilde çalışıyor.

thyssenkrupp’tan Barselona metrosuna akıllı asansör!

thyssenkrupp Asansör’ün Barselona metrosunun yeni istasyonlarında kullanıma sunduğu asansör ve yürüyen merdivenler her yıl 30 milyon kişiyi taşıyacak. Akıllı asansörler metronun istasyonlara geliş-gidiş saatleri ile koordineli bir şekilde çalışıyor.

Üsküdar-Sancaktepe Metrosu’nda sona gelindi!

İnşaatı devam eden Üsküdar – Ümraniye – Çekmeköy – Sancaktepe Metrosu’nda inceleme gezisi yapan Başkan Kadir Topbaş, “Görev hayatımda en gurur duyduğum işlerin başında İstanbul’a kazandırmış olduğumuz metro hatları geliyor” dedi.

Mecidiyeköy-Beşiktaş-Kabataş Metrosu açılış tarihi!

2.8 milyar liraya mal olacak Mecidiyeköy-Beşiktaş-Kabataş Metrosu'nun temeli İBB Başkanı Kadir Topbaş tarafından atıldı. Topbaş, hattın 455 milyon liraya mal olacağını ve günde 700 bin yolcu taşıyacağını belirtti.

Kabataş-Mecidiyeköy metrosu ne zaman açılacak?

Kadir Topbaş, metro hatlarının birbiriyle entegrasyonunu sağlayacak 7 kilometrelik Kabataş-Mecidiyeköy Metro Hattı’nın temelini attı. Kabataş-Mecidiyeköy hattı, Mahmutbey-Mecidiyeköy Metrosu’nu diğer metro hatlarına ve deniz yoluna bağlayacak.

1999 yılında İstanbul Metrosu'nun deneme seferleri yapılacakmış!

1999 yılında Taksim - Levent arasında çalışacak olan İstanbul Metrosu inşaatı tamamlanmak üzereymiş. İstasyonların yürüyen merdivenleri monte edilmiş ve 21 - 22 Mart'ta deneme seferleri yapılacakmış.

Mecidiyeköy-Kabataş Metrosu ne zaman hizmete girecek?

Günde 700 bin yolcu taşıması beklenen Mecidiyeköy - Beşiktaş - Kabataş Metrosu 'nun 2018 yılının ortalarında hizmete gireceği belirtliyor.

Konya Metrosu, YHT hatları ve şehirler arası yolları bağlayacak!

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun müjdelediği Konya Metrosu, yüksek hızlı tren hatları ve şehirler arası yolları birbirine bağlayacak.

Konya Metrosu YHT hatlarını birbirine bağlayacak!

Başbakan Davutoğlu'nun müjdelediği Konya Metrosu, yüksek hızlı tren hatları ve şehirler arası yolları birbirine bağlayacak.

1997 yılından İstanbul Metrosu Yenikapı'ya kadar uzatılacakmış!

1997 yılında Taksim-4. Levent arasında yapımı süren İstanbul Metrosu, Yenikapı'ya kadar uzatılacakmış. Şişhane üzerinden Tünel'e ve oradan Haliç'e yapılacak köprü üzerinden geçerek Yenikapı'ya ulaşacak olan metro hattı 5.5 kilometre uzunluğunda olacakmış.

Kartal-Kaynarca Metrosu’nun tünel çalışmalarında sona gelindi!

2012 yılında İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından hizmete sokulan Anadolu yakasının ilk metrosu Kadıköy - Kartal metro hattının devamı olan Kartal-Kaynarca metro tünelinin kazı çalışmalarında sona yaklaşıldı...

Kadıköy-Kartal metrosu Gebze’ye kadar gelmeli!

GTO Başkanı Nail Çiler, Gebze’nin sanayi ve kültürel yönü hakkında samimi açıklamalarda bulundu. Çiler, “Kadıköy-Kartal metrosu Gebze’ye kadar gelmeli” dedi.

1996 yılında İstanbul Metrosu'nun yüzde 76'sı tamamlanmış!

1996 yılında inşası devam eden İstanbul Metrosu'nun yüzde 76'sı tamamlanmış. 16 kilometre uzunluğunda inşa edilecek olan ve metresi 3 milyar liraya mal olan metro Taksim-4. Levent arasında çalışacakmış.

ThyssenKrupp Asansör yeni sistemi TWIN'i tanıttı!

ThyssenKrupp Asansör Türkiye, TWIN adı verilen asansör sistemini Yapı Fuarı - Turkeybuild İstanbul 2015'te tanıttı. TWIN, aynı asansör kuyusu içinde birbirinden bağımsız olarak çalışan iki asansör kabininden oluşuyor.

thyssenkrupp barselona metrosu Haberi

thyssenkrupp barselona metrosu

thyssenkrupp Asansör, Barselona metrosunun 15 yeni istasyonunda kullanıma sunulan 128 yürüyen merpen ve 52 asansörün temin ve kurulum işlemlerimi tamamladı. thyssenkrupp Asansör, bu önemli adımla Avrupa’nın en uzun yeraltı hatlarından birinin kurulmasına ve tıpkı istasyonlar arasında olduğu gibi, yolcuların istasyonların içindeki mobilitesine de özen gösterilmesine katkıda bulunuyor.


Barselona metrosunun 52 duraktan oluşan 47,8 kilometre uzunluğundaki 9 numaralı hattında kullanılan tüm yürüyen merpen ve asansörler, istasyonlarda karşılaşılabilecek her türlü durumla ilgili gerçek zamanlı bilgi sunan, otomatik öğrenme yeteneği olan akıllı bir kontrol sistemine sahip. Bu akıllı kontrol sistemi, metro trenlerinin istasyonlara ulaşma saatlerini ve yolcu sayısını öğrenerek, asansörlerin hareketlerini optimize edebiliyor. Böylece hem hizmet kalitesi artıyor hem de enerji tüketiminin düşürülmesine katkı sağlanıyor.


thyssenkrupp Asansör’ün yılda 30 milyon kişiyi taşıyacak yeni ünitelerin...