tülin ataş Haberi
Harvard’da master yaparken “Memleketinizde hangi konsepti uygularsınız” konulu ödevinden yola çıkarak bitirme tezini Türkiye’ye uyarlayan Tülin Ataş, yeni bir markayla büyük başarıya ulaştı. Ataş, ABD’deki Abonpen markasını Türk usulü harmanlayıp Harvest’i meydana getirdi. Maslak’ta ilk şubeyi açarak dengeli beslenme ve fast food dışı ürünlerin tüketiminin gözlendiğini belirten Bageturk Gıda Sanayi Genel Müdürü Tülin Ataş, “Projemiz 2008 yılında başladı. Türkiye’de olmayan bir konsept olsun istedik. Fast food artık çok yaygınlaştı ve Amerika’da da ‘fast casual’a doğru bir kayma var. İşte bunun Türkiye’deki örneği de Harvest. Servis hızlı ama kaliteli. Üç ana tema üstünde ürün satıyoruz çorba, salata ve sandviç. Fast food yemekten bıkan ve sağlıklı beslenmek isteyen herkes için çok iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum” dedi.
ÇAY VE POĞAÇA İLE GEÇİŞTİRMEK...