Turkey Home değerlendirme toplantısı Haberi
Hızla artan küreselleşme ile birlikte ülkelerarası bir rekabet haline gelen turizm dünyasında, Türkiye’nin hakettiği yeri alması için Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından Turkey:Home projesi hayata geçirilmiştir. Bu kampanya ile birlikte, Türkiye’nin turizm alanında oluşturduğu algı ve marka imajı, son derece titizlikle hazırlanmış bir plan ile profesyonel bir ekip tarafından yönetiliyor.
Türkiye’nin uzun yıllar kullanabileceği, dünyanın her yerinde olumlu ve sıcak hisler uyandıran ve Türkiye’nin kolaylıkla sahiplenebileceği stratejik bir kavram olan “Home”, kampanyanın ana temasını oluşturuyor. Tarih boyunca onlarca uygarlığa ev sahipliği yapan ve misafirperverliği ile tanınan insanların vatanı olan ülkemiz, ev ve yurt kavramları ile özdeşleştirilerek turizm dünyasında hedeflediği algıyı yaratıyor.
Türkiye Dünya Sıralamasında 5. Sıraya Yerleşti
Turkey:HOME tanıtım kampanyası, dünyanın en önemli noktalarında kullanılan gazete, dergi ve açık hava reklamları gibi...