türkiyede turist profili değişiyor mu Haberi
Turizm sektörüne markalı otel yatırımlarıyla giren Er Yatırım ve Turizm Genel Müdürü Ferzan Çelikkanat, Türkiye'de turist profilinin bölgede yaşanan değişimler nedeniyle farklılık gösterdiğini ve bu farklılığın doğru okunması halinde ülkenin 12 aya yayılmış bir turizm destinasyonu olacağını kaydetti. Çelikkanat, "Artık deniz-kum-güneş 3'lüsünün yanına kültür: kongre-alışveriş'i de eklemeliyiz" dedi.
Türkiye'nin birçok ilinde "markalı şehir otelleri" yatırımları hedefleyen Er Yatırım ve Turizm Genel Müdürü Ferzan Çelikkanat, Türkiye'deki "orta segment otel" ihtiyacını ortadan kaldırmak için yola çıktıklarını belirtirken şirket olarak marketin ihtiyacı kadar ve pazarın satın alabileceği değerde yatırımlar yapmaya gayret ettiklerini dile getirdi.
Sanayi ve inşaat sektörü ağırlıklı olarak kendini geliştirmiş olan yatırımcının, hizmet sektöründe henüz adaptasyon sağlayamadığını kaydeden Ferzan Çelikkanat, "Farklı sektörlerin deneyim ve birikimi hizmet sektörü yatırımlarına yansıdığında sıkça yanlış lokasyon,...