Türkiye\'nin 50 konut markası Haberi
Ekonomist'in bu yıl İkincisini gerçekleştirdiği Türkiye'nin 50 Konut markası' araştırması sonuçlandı. Konut alanında markalaşmayı özendirmek için yaptığımız anket geçen yıl olduğu gibi 2 binin üzerinde CEO ve üst düzey yöneticiye gönderildi. Gelen 463 yanıt, Türkiye'nin bugünkü en güçlü konut markalarını ortaya koydu. Bu şirketlerden bazılarının hikayelerini ilerleyen sayfalarımızda bulabilirsiniz. Özellikle Ağaoğlu, Mesa ve Sinpaş'ın göz kamaştırıcı bir performansla bu sektördeki markalaşmanın önünü açtıkları söylenebilir.
Markalı konut sektöründe son yıllarda gözlenen markalaşma ve büyümenin başlangıcı 2000’in başına dayanıyor. Milat, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi’ydi. Daha sağlam yapılarda oturma isteğine refah seviyesinin artmasının eklenmesi, kaliteli yapılara olan talebi artırdı.
Bu gerçeği gören müteahhitler de kaliteli yapılar üretip markalaşma yoluna gitmeyi seçtiler...
Bu süreçte her geçen gün kendini yenileyen ve büyüten markalı konut sektörü için...