06 / 05 / 2024

üçüncü köprü yolu

üçüncü köprü yolu

3. köprünün bağlantıları ilk ‘özel’ otoyol olacak. Karayolları Genel Müdürü Cahit Turhan, Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nün bağlantı yollarını yıl sonuna kadar Yap-İşlet-Devret (YİD) modeliyle ihale etmeyi planladıklarını belirtti.

3. köprünün kuleleri günde 2 metre yükseliyor!

İstanbul trafiğine nefes aldıracak Yavuz Sultan Selim Köprüsü hızla yükseliyor. Şehrin her iki yakasından da görülebilen kulelerin yüksekliği 208 metreye ulaştı. 3. köprünün kuleleri günde 2 metre yükseliyor...

3'üncü köprüye demiryolu hazırlığı!

Birleşik Arap Emirlikleri fonu ADQ, ile Türkiye yeni ulaşım yolu projesi için harekete geçti. Aktarılan son dakika bilgisine göre, Türkiye-BAE arasında 3. köprüye demiryolu projesini görüşüyor.

Çin, Huangmao Denizi’ni aşan üçüncü köprünün inşaatına başladı!

Çin, Huangmao Denizi üzerindeki üçüncü deniz otoyolu köprüsünün yapımına başlandı. Planlanan deniz üzerinde bulunan proje üçüncü deniz otoyolu unvanına sahip.

Garipçe-Poyrazköy hattına 3’üncü köprü dopingi!

3’üncü köprü ve otoyol projesi, 2010’dan bu yana bölgedeki arsa fiyatlarını uçurdu. Garipçe-Poyrazköy hattında metrekaresi 80 lira olan arsa bugün 700 liradan satılıyor.

3’üncü Köprü nakliye maliyetlerini düşürecek!

UND Başkanı Şener, yakıt maliyetini 5 kat artıran dur-kalkın 3’üncü Köprü’de yaşanmayacağını belirterek, “Kısa mesafede nakliye maliyeti düşecek” dedi.

Silifke'ye dördüncü köprü geliyor!

MERSİN'in Silifke İlçesi'nde Göksu Nehri üzerinde 4’üncü köprünün temeli törenle atıldı. Burhanettin Kocamaz 4'üncü köprünün Silifke’ye ve Mersin’e hayırlı olmasını diledi.

Üçüncü köprünün geçiş garantisi 135 bin otomobil!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Üçüncü köprü için günlük geçiş garantisi 135 bin araç olduğunu belirtti.

3'üncü köprü için teminat istendi mi?

Kredi teminatı konusunda bankaları eleştiren MÜSİAD Başkanı Nail Olpak,“3'üncü köprü için İbrahim Çeçen'den teminat istenmedi sanırım” dedi. Olpak, köprü projesinin başlı başına bir teminat olduğunu anlattı.

3'üncü Köprü depreme dayanıklı olarak inşa ediliyor!

2016 Kasım ayında açılması planlanan 3'üncü Köprü'de çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Yetkililer, "276 km rüzgâr hızına ve bin yılda bir gerçekleşecek depreme karşı dayanıklı olarak inşa ediliyor" dedi

3’üncü Köprü projesinin inşaatında son durum!

İstanbul Boğazı ve Belediyeler Birliği Başkanı ve Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan yapımı devam eden 3’üncü köprüde çalışmaları yerinde inceledi.

Ahmet Misbah Demircan üçüncü köprüyü inceledi!

Beyoğlu Belediyesi ve İstanbul Boğazı Belediyeler Birliği Başkanı Ahmet Misbah Demircan, Asya ve Avrupa yakasını üçüncü kez birbirine bağlayacak olan Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde yapılan çalışmaları inceledi.

3'üncü Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nda son durum!

Yavuz Sultan Selim Köprüsü' adı verilen üçüncü köprü ve bağlantılı Kuzey Marmara Otoyolu'nun hızla devam eden inşaat çalışmalarını havadan görüntülendi.

Üçüncü köprü bağlantı yolları ihalesine erteleme!

Kuzey Marmara Otoyolu (3. Boğaz Köprüsü dahil) Projesi kapsamındaki bağlantı yolları ihalesinin dördüncü kez ertelenmesine ilişkin duyurular, Resmi Gazete'de yayımlandı.

3. köprü inşaatında son görüntüler!

İstanbul’da yapımı devam eden 3’üncü köprüde çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Üzerinden çift yönlü 8 şeritli otoyol ve iki şeritli demir yolu geçecek olan köprüye yapılan ışıklandırma sisteminin aydınlanması kameraya yansıdı.

üçüncü köprü yolu Haberi

üçüncü köprü yolu

Karayolları Genel Müdürü Cahit Turhan, Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nün bağlantı yollarını yıl sonuna kadar Yap-İşlet-Devret (YİD) modeliyle ihale etmeyi planladıklarını belirterek, “İhale hazırlık çalışmaları tamamlandı. Hazine Müsteşarlığı’nın uygun görüşünün ardından Temmuz ayında ilana çıkacağız” dedi. Kuzey Marmara Otoyolu’nun Avrupa ve Asya tarafındaki Akyazı-Paşaköy arası ile Avrupa yakasında Odayeri-Kınalı arası için ihaleye çıkmayı planladıklarını belirten Turhan, şöyle konuştu:


“YİD projelerinde yükleniciler kendi maliyetleriyle ilgili planlamalarını ve işin ne kadar sürede yapılabilir olabileceğini hesaplayıp, tekliflerini verirler. Bunun için 4 ile 6 ay arasında süre veririz. Aksilik olmazsa ihaleyi yıl sonunda tamamlamayı planlıyoruz. İhale tamamlandıktan sonra görevlendireceğimiz şirket, kredi temini çalışmalarını 6 aylık süreçte tamamlıyor. Bu süre içinde şirkete, öz kaynağıyla işe başlama fırsatı tanıyoruz.”


Tavan fiyat belirlenecek


Yolun tamamlanmasının ardından Türkiye’de ilk kez bir...