Uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner Haberi
Oteller müşteri memnuniyetini ön planda tutarak misafirlerinin taleplerini yerine getirmeye çalışsalar da bazı talepler şaşkınlık yaratıyor. Uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner, otel müşterilerinin en garip taleplerini araştırdı.400 otel çalışanı ile gerçekleştirilen uluslararası araştırmaya göre, otel müşterileri menüden banyoya ve uyku alışkanlıklarına kadar ilginç istekleriyle şaşırtabiliyor. Tek bir müşterinin 16 yastık isteğinin yanında, uykuya yardımcı olması için keçi çanı isteyenler de bulunuyor.Araştırmaya göre en garip talepler genelde yemekle ilgili geliyor. Otel görevlileri günde 15 salatalık, tavuğun sadece sağ budu ve gece boyunca her saat başı bir bardak su getirilmesi gibi isteklerle karşılaştıklarını belirtiyor.
Yemekten sonra en sık karşılaşılan talepler ise banyoyla ilgili istekler oluyor. Kimi müşteriler banyonun bal ile kimileri de çikolatalı süt ile doldurulmasını talep ederken, tuvaletin maden suyuyla doldurulmasını...