ulvi özcan yazısı Haberi
Tüm insan ilişkilerinde veya kurumsal ilişkilerde itibar yönetiminde ”SÖZ ”ün önemi çok büyüktür. Her ne kadar işlerimizi yazılı yapmaya dikkat etsek de; “GRİ ALAN”ların kalması kaçınılmazdır. Çünkü hukukta asgari güven prensibi vardır. Bir başka ifadeyle ne yazarsanız yazın bir şeylerin boşlukta kalacağı tartışmasızdır.
Bu durum içinde olduğumuz emlak sektöründe de son yıllarda yıpranmalara vesile oldu, güven eksiklikleri doğurdu. Bu emlakçıdan müşteriye, müşteriden emlakçıya veya emlakçıdan emlakçıya zarar verebilir durumlarda karşımıza çıkabilmekte…
Konuyu son birkaç ayda yaşadığımız üç somut olayla sizlerle paylaşmak istiyorum.
Birinci olayımızda boğazda ciddi ölçekte bir işyeri satışımızda rakamda anlaşıp, şirket incelemesi sırasında (şirket devri olacaktı) satıcının bir başka müşteriye daha yüksek bir fiyata satması olayıydı.
İkinci olayımızı Balmumcu ’da bir ofis satışı sırasında satıcı müşterimizin sözleşme süremiz içinde sözleşmeyi bir...