27 / 11 / 2024

Vodasoft Call Center Services CEOsu Zekeriya ARSLAN

Vodasoft Call Center Services CEOsu Zekeriya ARSLAN

Vodasoft Call Center Services CEO'su Zekeriya ARSLAN tarafından verilecek olan İzinli Pazarlama Yasası ve Yasa'nın gayrimenkul sektörüne yansımaları semineri 19 Şubat'ta gerçekleşecek.

Zekeriya Arslan, İzinli Pazarlama Yasası semineri verecek!

Vodasoft Call Center Services CEO'su Zekeriya ARSLAN tarafından verilecek olan İzinli Pazarlama Yasası ve Yasa'nın gayrimenkul sektörüne yansımaları semineri 19 Şubat'ta gerçekleşecek.

Gülbin Barlas Call Center Hotel Operasyon Yöneticisi oldu!

Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel’in ( CCH ) İzmir Operasyon Yöneticisi, iş yaşamında uzun yıllar farklı görevlerde de çalışan Gülbin Barlas oldu.

Sinpaş’ın 40. yıl kampanyası rekor ilgiyle karşılandı!

Gayrimenkul sektörünün lideri Sinpaş Yapı’nın “Türkiye için ev almanın tam zamanı” sloganıyla başlattığı 40. yıl kampanyası, call center aramalarından, satış ofisi ziyaretlerine görülmemiş bir ilgiyle karşılandı...

Procat, Speechouse ve Call Center Hotel yeni hizmetlerini tanıttı!

Call Center Hotel 13-14 Ekim tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen 10. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda yer aldı.Procat, Speechouse ve Call Center Hotel yeni hizmetlerini tanıttı.

Procat 2014’te de büyümeye devam ediyor!

Procat, önemli gelişmiş ses teknolojileri projeleri gerçekleştiren Speechouse ve dünyanın ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel, 2014 yılında müşterilerine sunacakları yeni iş modelleri ile büyümeye devam ediyor.

Pronet Güvenlik, tahsilat operasyon verimliliğini artırıyor!

Tahsilat dış arama operasyonlarında teknoloji desteğini Call Center Hotel’ den alan Pronet Güvenlik, sistemin hayata geçmesiyle operasyon verimliliğini sağlarken, zaman kaybını azaltırken müşteri memnuniyetini artırdı...

Elektrik fiyatı önce yükselecek, sonra düşecek!

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu ( EPDK ) Başkanı Hasan Köktaş, elektrik dağıtım şirketlerinin 2014 yılı sonuna kadar call center ve de bilişim yatırımlarını tamamlayacaklarını duyurdu...

Procat, Speechouse ve Call Center Hotel’in İletişim Ajansı Data İletişim!

Data İletişim, Procat, Speechouse ve Call Center Hotel’in tüm medya ilişkileri çalışmalarını yürütecek...

Mitsubishi klima sistemleri bina iklimlendirmesi yapıyor!

İzmir Türk Telekom ve ISS Call Center, ısıtma-soğutma sistemleri için ”Bizim teknolojimiz, sizin yarınlarınız” felsefesi ile hareket eden Mitsubishi Heavy VRF klima sistemlerini tercih etti

Ağaoğlu My Office 212'de 333 bin TL'ye! Hemen teslim!

80 metrekareden 800 metrekareye kadar farklı büyüklüklerden ofislerden meydana gelen Ağaoğlu My Office 212'de fitness center, vale parking, concierge hizmeti, call center, CIP transfer hizmeti ve my mobilizm mevcut

Via Yatırım Viaport Houses & Suites projesinde fiyatlar 190 bin liradan başlıyor!

Viaport Houses projesinde concierge hizmeti, 7/24 call center, vip transfer servis hizmeti, alışveriş servisi, Gayrimenkul yatırım danışmanlığı gibi hizmetler sunuluyor

Orta Anadolu Kalkınma Ajansı call center kampüsü kuruyor!

Orta Anadolu Kalkınma Ajansı  (ORAN) Genel Sekreteri Dr. Mustafa Palancıoğlu, 'Kayseri 'de, konutları ve sosyal yaşam alanları bulunan, tam  teşekküllü çağrı merkezi (cell center) kampüsü kurmak istiyoruz' dedi

Taksiler ve taksi durakları modernleşecek!

Taksicilerle bir araya gelen Başbakan Erdoğan ve Başkan Topbaş, taksici esnafının sorunlarını ve taleplerini dinledi. Topbaş, Call Center sistemiyle taksicilikte modern bir yapılanmaya gideceklerini anlattı...

Vodasoft Call Center Services CEOsu Zekeriya ARSLAN Haberi

Vodasoft Call Center Services CEOsu Zekeriya ARSLAN

1 Mayıs 2015 tarihinde yürürlüğe girecek olan 6563 Sayılı Kanun firmaların müşteri veri tabanları ile olan tüm elektronik iletişimlerini (SMS, telefon, e - posta vs.) önceden izin alma şartına bağlamıştır.


Gayrimenkul sektörü bu kanalların tamamını en yoğun kullanan sektörlerin başında gelmektedir. Bu yasa ile birlikte yeni bir dönem başlamakta ve firmalar bu dönemden önce ve sonra ne gibi hazırlıklar yapacakları konusunda bilgi eksikliği ve tereddütler yaşamaktadır. Bu seminerde Yasa ile ilgili bilgiler verilecek ve 1 Mayıs 2015 öncesi ve sonrası yapılması gerekenler anlatılacaktır.


Eğitim seminerinin ana başlıkları;

-Gayrimenkul sektöründe veri tabanı kullanımı ve bunun getirileri

-İzinli pazarlama nedir?

-OPT IN ve OPT OUT Modelleri nedir?

-Türkiye hangi modeli benimsedi? Nedenleri ve yansımaları nelerdir?

-6563 Sayılı Kanun'un genel hatlarıyla incelenmesi. Gayrimenkul sektörünü ilgilendiren en önemli bölümler

-Yasanın getirdiği...