web tapu başvuru Haberi
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü tarafından "randevu krizi" yaşandığına yönelik iddialarla ilgili açıklama geldi.
Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; açıklamada, koronavirüs salgını sürecinde vatandaşların sağlığının korunması, virüs yayılımının çoğalmamasına ilişkin bütün kamu kurumlarının farklı tedbirler aldığı ve sunulan hizmetlerin aksamadan sürmesi amacıyla toplum sağlığının ön plana alınarak hizmetlerin yönlendirildiği aktarıldı.
Kovid-19 salgını döneminde vatandaşların tapu müdürlüklerine işlem başvurularının 3 ayrı yerden gerçekleştirilebildiği belirtilen açıklamada, bu kapsamda tapu işleminin randevu alınmasına gerek bulunmadan yapılması amacıyla web tapu sisteminin oluşturulduğuna vurgu yapıldı.
İnternet erişimi bulunmayan ya da kullanım durumu uygun olmayan vatandaşların tapu işlemleri müracaatlarını ALO 181 çağrı merkezi aracılığıyla gerçekleştirebildiklerinin belirtildiği açıklamada, çağrı merkezi üzerinden 7 gün 24 saat hizmet sunulduğu vurgulandı.
Açıklamada, bir diğer yöntemin ise işleme ilişkin hazırlıklarına devam...