Wheelys güne.ş enerjili kahve makinası dükkanı Haberi
ABD'de 13 binin üzerinde Starbucks dükkanı var. Dünya geneline baktığımızda da Starbucks’ın ulaştığı sayı oldukça yüksek. Dolayısıyla bağımsız bir kahve markası yaratmak ve bu markanın rekabet etmesini sağlamak kolay değil. Fakat İsveçli bir tasarım firması, düşük bütçeli genç girişimcilere kendi mini kahve dükkanlarını kurma şansı tanıyor. Bu minik dükkan, güneş enerjisi ile çalışan, bisiklet üzerinde yer alan mobil bir kahve dükkanı. Fast Company’de yer alan habere göre, İsveçli tasarımcıların hedefi yeni bir franchise modeli yaratmak ve bu sayede düşük bütçeli genç nesillerin yatırım yapmak isteyebileceği bir zincir kurmak. Öncelikli hedefl eri Avrupa. Mobil kahve dükkanını geliştiren şirketin adı Nordic Society For Invention and Discovery. Şirketin kurucularından Per Cromwell, “Büyük markalarla yaptığımız çalışmalardan neler öğrendiysek, onları kullanmak istedik. Düşüncemiz bir...