23 / 12 / 2024

Yerli otel zincirleri alt markalarla mı büyüyecek

Yerli otel zincirleri alt markalarla mı büyüyecek

Divan’dan Dedeman’a, Titanic Otelleri’nden Rixos’a kadar birçok yerli zincir yabancı devlerle kıyasıya rekabet içinde. Bazı şirketler düşük yıldız, bazdan da lüks yeni markalar yaratarak, hizmet yelpazesini çeşitlendirme yoluna gidiyor.

Otel fiyatları cep yakıyor! Yerli turist yurt dışını tercih ediyor...

Bayram tatilinde otel fiyatları cep yakınca yerli turistin yurt dışına yöneldiğini belirten TESK Başkanı Palandöken, bunun döviz kaybına neden olduğunu ifade etti. Palandöken, "Bakanlığımız tarafından iç turizmde yerli turiste teşvik mekanizmaları ile promosyonların tanınması lazım."

TÜROB açıkladı! Türkiye'de zincir ve grup otel sayısı 67’ye kadar çıktı! 21'i ise yabancı grupların!

Otel zincir ve gruplarının Türkiye'ye turizm pazarına olan ilgisi artarak devam ediyor. Buna göre, Türkiye'de 46’sı yerli, 21’i yabancı olan zincir ve grup otellerdeki oda sayısı kapasitesi 157 bine çıktı.

Titanic Port Hotel Turizm Konaklama tesisi için start verildi! Giresun'a 5 yıldızlı yeni otel geliyor!

Kerasus Tur. San ve Tic. A.Ş. tarafından, Giresun İli, Bulancak İlçesi, Yalıköy Mahallesi, 114 Ada, 6 No'lu parsel üzerinde turizm konaklama tesisi yapılarak yerli ve yabancı turistlere hizmet verilmesi planlanıyor. Giresun'a 5 yıldızlı yeni otel geliyor. İşte detaylar...

Otel fiyatları uçtu, yerli turist tatili çadırda geçirdi!

Tatil yerlerinde iki kişinin bir haftalık ödeyeceği para, en ucuz otellerde bile 30 bin TL’den başlıyor. Artan otel fiyatlarından sonra bu rakamı karşılayamayan yerli turist tatilini çadırda geçirdi.

Otel dolulukları düştü: Turizmde fiyatlar frenlendi! Oteller fiyatları Mayıs seviyesine indirdi! 

Otel dolulukları Ege’de yüzde 60, Akdeniz’de ise yüzde 70 seviyesinde oldu. İbreyi yerli turiste çeviren oteller fiyatlarını Mayıs seviyelerine düşürdü. İşte ayrıntılar...

İslami otel ve villalarda erken rezervasyon fırsatı!

Yerli ve yabancı tatilciler erken rezervasyonlar başlar başlamaz tatil planlarını yapmaya başladı. Özellikle muhafazakar aileler için tatil yapmak için İslami kurallara uygun bir konsept otel bulmak artık www.islamiotel.com ile çok kolay...

Lüks otel zincirleri Türkiye'yi sevdi!

Türkiye, İstanbul başta olmak üzere Bodrum, İzmir, Kapadokya gibi turizm bölgelerinde uluslararası lüks markaların yatırım markajına girdi. 2019'da açılan Sofitel'in yanı sıra bu yıl da Peninsula ve Mandarin gibi lüks markalar İstanbul'da faaliyete geçecek...

Hilton Motto Karaköy'de açılacak!

Türkiye’nin turizmde yükselişe geçmesiyle yabancı otel zincirleri rotasını yeniden buraya çevirdi. Motto, dünyayla aynı anda İstanbul Karaköy’de açılacak.

Bodrum'a yatırım yapanlar kazanacak!

Çağdaş Holding İcra Kurulu Üyesi Çağlar, "Bodrum'da markalar açısından önemli hareketlilik yaşanıyor. Markalı konut üreticileri, lüks otel zincirleri, özel okullar ve hastanelerin özel adresi haline dönüşen Bodrum'da, birçok lüks marka, ilk yatırımlarını buraya gerçekleştiriyor" dedi...

Alkoçlar Adakule Otel'e icra geldi!

Alkoçlar Adakule Otel'deki icra işlemi nedeniyle yaklaşık 700 yerli ve yabancı turist çevredeki otellere yerleştirildi.

Yerli ve yabancı firmalar Bodrum'da devamlı otel yapıyor!

Yerli ve yabancı yatırımcılar Bodrum’a devamlı otel yatırımı yapıyor. Ancak Bodrum’da yapılan yazlık konut ve özellikle otel sayıları ve yatak sayıları bilinemiyor...

Hotelya üretiminin yüzde 60’ını yurtdışına yapıyor!

Dünyaca ünlü otel zincirleri, restoran, AVM ve mağazalar için sabit ve hareketli mobilya üretimi yapan Hotelya'nın üretimlerinin yaklaşık yüzde 60’ı yurtdışı için yapılıyor.

14 yerli turizmciden 28 yeni otel projesi!

Turizm sektöründe yatırımlar hız kesmedi. Dedeman'dan Rixos'a Aksoy'dan Limak'a, NG'den Elite World Hotels'e kadar 14 yerli turizm grubu ise yatırımlarına devam edecek. 28 otel, planlama ve yatırım aşamasında.

Yerli otel zincirleri alt markalarla mı büyüyecek Haberi

Yerli otel zincirleri alt markalarla mı büyüyecek

Dünyanın önde gelen otel zincirleri olan Hilton’dan Sheraton’a kadar birçok marka, 5 yıldızlı otellerinin yanı sıra 4 yıldızlı, 3 yıldızlı, butik ya da lüks konsepdi farklı markalan ile de hizmet veriyor. Hatta bu zincirlerin kimilerinin birbirinden farklı kitlelere hitap eden 10’un üzerinde farklı markası bulunuyor. Bu zincirler Türkiye’deki büyüme planlarını pazann ihtiyaçlan-na göre belirleyip pazara uygun markalarıyla Anadolu’nun gelişen kentlerine yayılmaya başladılar.


Yabancı zincirlerin uzun yıllar önce yaptıkları marka kırılması ile yarattıkları birbirinden farklı segmentteki markaların büyüme hızı, yerli turizmcilere de esin kaynağı olmaya başladı. Yerli otel zincirleri de artık marka kırılmasıyla 3-4 yıldızlı alt markalar ya da lüks markalar yaratıyor. Örneğin Divan Grubu, Dedeman Grubu ve Rixos Grubu gibi birçok yerli otel zincirinin bu konuda çalışmalan var.


REKABET GÜCÜ İÇİN


Turizm...