Gürallar yatırımlara hız verecek!
Türkiye'nin yüzde 33 pazar payı ile en büyük ikinci sofra camı üreticisi Gürallar, marka değişimine gitti. Firma, ArtCraft markasını LAV olarak değiştirdi. Gürallar Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral, Marka değişimi için 2 milyon dolarlık yatırım...
ArtCraft markasını LAV olarak değiştiren Gürallar'ın yöneticisi Esin Güral, "Bu yıl yatırımlarımıza devam edeceğiz" dedi.
Türkiye'nin yüzde 33 pazar payı ile en büyük ikinci sofra camı üreticisi Gürallar, marka değişimine gitti. Firma, ArtCraft markasını LAV olarak değiştirdi. Gürallar Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral, "Marka değişimi için 2 milyon dolarlık yatırım yaptık. Kütahya'da bulunan 300 bin metrekare alan üzerinde kurulu 2 üretim tesisimizde günde 2 milyon adede ulaşan üretimimizle dünyada 6'ncı sırada yer alıyoruz. Toplamda 3 bin 500 kalem ürün ile 130 ülkeye ihracat yapıyoruz" dedi. Güral, bu yıl ve önümüzdeki yıllarda yatırımlara devam edeceklerini söyleyerek, "Türkiye'nin her türlü karışıklığın üstesinden geleceğine inanıyoruz. Ülkemize güveniyoruz. Yatırımlarımıza ara vermeyeceğiz" diye konuştu.
PAZAR PAYINI ARTIRACAK
Firmanın Genel Müdürü Tuğrul Baran ise, yeni marka yatırımıyla pazar paylarını iki yıl içinde yüzde 10 artırmayı hedeflediklerini belirtti. Baran şöyle konuştu: "İç pazar ve ihracatta yeni markamızla oldukça iddialıyız. Son yıllarda Avrupa'daki kriz nedeniyle sekteye uğramamak için yeni pazarlar keşfettik. Örneğin Uzakdoğu'da satış ofisi açtık. Güney ABD'ye gittik."
Sabah Gazetesi