23 / 11 / 2024

Gürsu Özdilek Şubesi 1. Yılı'nı kutluyor!

Gürsu Özdilek Şubesi 1. Yılı'nı kutluyor!

Geçtiğimiz yıl Gürsu'daki yeni şubesini açan Özdilek Alışveriş Merkezleri 22 Haziran'da 1. açılış yıldönümünü bin kişilik pasta ile kutlayacak. Kutlamada özel indirimler ve kampanyalar yer alacak.




Yeni Marmara Gazetesi Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Gökhan Taşkın, Özdilek Gürsu Şubesi İşletme Müdürü Oktay Aygün'ü ziyaret etti. Keyifli sohbetin ardından Özdilek Gürsu Şubesi'ni gezen Taşkın, Aygün'e hayırlı olsun temennisinde bulundu. 

22 Haziran'da Gürsu Özdilek'in 1. Açılış Yıldönümünü kutlayacaklarını belirten Oktav Aygün açılışa özel indirim ve kampanyaların olacağını söyledi. Bunun yanı sıra bin kişilik pasta keserek sektörde bir ilki gerçekleştireceklerini belirten Aygün, önceliklerinin müşteri memnuniyetinin olduğunu söyledi. 


NEDEN ÖZDİLEK? 


Özdilek'in stratejisinden bahseden Aygün, "Özdilek, tüm üretim ve satış faaliyetlerini müşteri memnuniyeti üzerine kurmuştur. Stratejimizi, müşterilerin ihtiyaçlarını karşılarken onlarla daima dürüst, güvene dayalı, samimi ilişkiler geliştirmek üzerine inşa ettik. Müşterilerin beklentilerini karşılamayı her şeyin üstünde tutmak, müşteriyi, ürün ya da hizmetin nihai değerlendiricisi olarak kabul etmek, kaliteli ürün ve hizmet sunmak, stratejimizin bir diğer unsuru olarak öne çıkmaktadır. Bu stratejimizi de 'Yaşamın İçinde' sloganımızla ifade etmekteyiz" dedi. 


TÜRKİYE'DE İLK ISO 9001 BELGESİ ÖZDİLEK'E 


Türkiye'de ilk ISO 9001 belgesini Özdilek'in aldığını belirten Aygün, "Şirketimiz, kalitesini güvence altına almak için yaptığı çalışmalar neticesinde 1998 yılında Perakende Operasyonları için TSE tarafından ISO 9001 Kalite Sistem Belge si'ni almış ve Türkiye'de sektöründe ISO 9001 belgesini ilk alan kuruluş ünvanına sahip olmuştur" dedi. Aygün, "Özdilek, 2005 yılında Dünya'nın 48 ülkesinde faaliyet gösteren, bağımsız bir marka değerlendirme kuruluşu olan Superbrands seçimiyle, Türkiye'nin süper markaları arasına girmiştir. Ardından 2008 yılında et üretim hanesi ve satışı için, 2009 yılında Kafe-Restoranlanmız, 2014 yılında da Unlu Mamuller üretim hane ve satış süreçleri için almış olduğumuz, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi belgesi ile Gıda Güvenliği kapsamında etkili bir takip sistemi oluşturmuştur" diyerek sözlerine devam etti. 


ÖZDİLEK'TEN BİR İLK DAHA... 


Müşteri memnuniyetine önem verdiklerini belirten Aygün, sektöründe Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesini ilk alan kuruluş oluğunu söyleyerek, "2004 ve 2006 yılında Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'ndan Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü ve 2007 yılında Tüketiciyle Dost Altın Kalite Sertifikasını alan şirketimiz, 2011 yılında da TSE'den aldığı, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kapsamında, müşteri odaklı çalışan bir firma olduğunu bir kez daha göstermiştir" dedi. 


Yeni Marmara Gazetesi


Geri Dön