Sektörel

GYODER Akademi'nin satış ve pazarlama semineri 18 Şubat'ta!

GYODER Akademi'nin durgunluk dönemlerinde satış ve pazarlama eğitim semineri 18 Şubat Perşembe günü saat 09:30'da verilecek. Seminerde konut projelerinin nasıl pazarlanması gerektiği anlatılacak.

Günümüzde markalı projelerin çoğalmasıyla birlikte satışta kıyasıya rekabetin artmaya ve pazarlamada fark yaratanların öne çıkmaya başladığı görülüyor. Markalı konut pazarında artık pek çok kişi “pazarlamanın” öneminin farkında ve genel olarak yapılması gerekenleri de biliyor. Ancak, henüz pek çoğumuzun bilmediği bir kavram daha var:


Durgunluk Dönemlerinde Projemizi Nasıl Pazarlarız ve Nasıl Satarız?

 İnteraktif gerçekleşmesi hedeflenen bu eğitimde, durgunluk dönemlerinde, konut projelerinin nasıl pazarlanması gerektiği anlatılacak. Seminer 18 Şubat'ta verilecek. 


Eğitim İçeriği Nedir?

1-) Pazarlamanın temel kavramları

Hedef kitle kimdir, ne yer, ne içer, nasıl yaşar?

Mecra kullanımında hedef kitleye göre değişen trendler

Alternatif pazarlama araçları

İş ortakları yönetiminde dikkat edilecek konular

2-) Projenizi yeniden etüd etme zamanı

Hedef kitleniz kim? Başka kimlere dokunabilirsiniz?

Pazarlama faaliyetlerinizle hedef kitleye gerçekten ulaşabiliyor musunuz?

Fiyat/kalite/müşteri beklentileri/müşteri bütçesi dengeli mi?

Müşteri sizden neden alsın?

3-) Durgunluk döneminde projenizi satmak için neler yapmalısınız?