02 / 05 / 2024

Hafele Türkiye, yıl sonuna kadar 20 mağaza hedefliyor!

Hafele Türkiye, yıl sonuna kadar 20 mağaza hedefliyor!

Mobilya, kapı aksesuar ve donanımları alanında faaliyet gösteren, 2007 yılından itibaren Türkiyede bayilik vermeye başlayan Hafelenin Türkiye genelinde 15 mağazaya ulaştığı, yıl sonunda ise bu sayının 20ye çıkartılmasının hedeflendiği bildirildi



Hafele Sanayi ve Ticaret AŞ Türkiye Pazarlama Direktörü Eda Başar Uytun, mobilya, kapı donanım ve aksesuarları alanında 1923 yılından bu yana faaliyet gösteren Hafelenin dünya çapında 100ün üzerinde ülkede temsilciliğinin, aralarında Türkiyenin de bulunduğu 37 ülkede merkezinin bulunduğunu ifade etti.

Şirketin tüm dünyadaki toplam satış cirosunun 950 milyon avro civarında olduğunu belirten Uytun, Türkiye olarak 37 ülke arasında ciro açısından ilk 5te yer aldıklarını söyledi. Uytun, şirketin 4ü Almanyada biri Budapeştede olmak üzere 5 üretim merkezinin, çeşitli ülkelerde de bin 500 farklı tedarikçisinin bulunduğunu bildirdi. Uytun, 2005 yılından itibaren İstanbul Dudulludaki merkez mağazasıyla aksesuar ve donanım teknolojisini Türkiyeye getirdiklerini ve 2007 yılından bu yana da aralarında Adananın da bulunduğu Türkiyenin değişik kentlerinde açtıkları mağazalarla hizmet vermeye başladıklarını ifade etti. Türkiyede sektördeki küçük ölçekli firmaların yüzde 85 civarında olmasının ardından perakende zincirine girdiklerini ifade eden Uytun, "Ahmet usta ile yan yana olmaya karar verdiğimiz 2007den bu yana Türkiye genelinde 15 mağazaya ulaştık, yıl sonunda bu sayıyı 20ye çıkartmayı hedefliyoruz. Şu anda herhangi bir alışveriş merkezinde mağazamız bulunmuyor. Ancak, önümüzdeki aylarda AVMlerde de yer almayı planlıyoruz" dedi.

130 BİN ÜRÜN ÇEŞİDİ

Hafelenin 130 bin ürün çeşidinin bulunduğunu vurgulayan Uytun, bunların da mobilya donanımları ve bağlantı elemanları, mimari donanımlar, projelere özel ürün tedariği, elektronik kilitleme sistemi, sarf malzemeleri ve el aletlerinden oluştuğunu, şirket olarak ürün çeşitlerini sürekli geliştirdiklerini söyledi. Uytun, sektörde franchise iş kurgusunu hayata geçiren ilk şirket olduklarını ve Türkiyede perakendede franchiseing modeliyle büyüdüklerini anımsatarak, diğer ülkelerdeki Hafele temsilciliklerinin bu konuda kendilerini model aldığını ifade etti.

Aksesuarı şansa bırakmayan kadınlara ulaşmayı hedeflediklerini anlatan Uytun, şöyle konuştu:

"Mobilya ile birlikte büyüyen aksesuar ve mobilya donatımı sektöründe aksesuar kavramına yeni bir bakış açısı getirdik. Değişen dekorasyon ve stil kavramını büyük oranda yeni nesil aksesuarlar ve donanımlarla yönlendiriyoruz. Geleneksel yöntemlerle yerleştirilen mutfak malzemelerine yeni ve çok kullanışlı çözümler getiriyoruz."

AA


Geri Dön