Dekorasyon

Hafele'nin ergonomik mutfak aksesuarları, ev hanımlarının ilgi odağı oluyor!

Mobilya ve kapı donanımları alanında gerçekleştirdiği buluşları ve yenilikleriyle dünyanın zirve markası olan Hâfele firmasının son tasarım ergonomik mutfak aksesuarları, ev hanımlarının ilgi odağı oluyor.


İnşaat Burada Dergisi tarafından düzenlenen Bursa İnşaat Zirvesine konuşmacı önemli isimlerin yanı sıra sektör profesyonelleri, bölge müteahhitleri, kamu kuruluşları ve yöneticiler de katıldı. Oturumlar, inşaat sektörünün gelecek beklentileri, sektörü bekleyen risklere bakış; konut sektörü ve yeni nesil pazarlama anlayışı, konut sektöründe yenilikçi yaklaşımlar başlığı altında düzenlendi. 


KONSEPT PROJELER ÖNE ÇIKMIŞ

Hafele İcra Kurulu Başkanı Hilmi Uytun, konuşmasında Hâfele'nin ürünler üzerinden "mutluluk satan bir marka" olduğu vurgusunu yaptı. Uytun, Amerika ve İngiltere'nin emlak sektörüyle karşılaştırarak, konut satın alma kararlarında kadının etkisinin Amerika'da yüzde 91, İngiltere'de yüzde 89, Türkiye'de ise yüzde 100 olduğunu ortaya koyan araştırmanın sonuçlarını paylaştı. TUIK verilerine dayanarak Türkiye'deki konut satışlarına yönelik bir değerlendirme yapan Uytun, Türkiye'deki konut satışlarının son dört senede kayda değer oranda artış gözlendiğini ve bu açıdan inşaat sektörünün geleceğinden umutlu olduğunu belirterek, son dönemde konsept projelerin öne çıktığını vurguladı. 

"MİSAFİRLER MUTFAKTA AĞIRLANACAK" Kadınların Hâfele'nin mutfak ve banyo dünyasına kattığı yeniliklerin hep yakın takipçisi olduğunu ekleyen Uytun, "Biz gerçekten mutluluğu satıyoruz. Bunu görüp de mutlu olmayan bir kadın yok. Sattığımız ürünler üzerinden özellikle mutfak, banyo ve tüm mekanlarla ilgili kullanıcıların refahını, ciddi olarak da mutluluğunu artırıyoruz. Eskiden Türkiye'de misafiri salonda ağırlardık. Salon daha çok özenilerek hazırlanır. Artık mutfağımız da öyle. Burada renk ve tasarım uyumu çok önemli." dedi. 


KADINLARIN MUTFAKTA ARADIĞI 3 ÖZELLİK

 "Şimdi bu yeni tasarım mutfaklarla bütün çekmeceler dışarı geliyor. Kapanırken de yavaş kapanıyor. Kadınlar bunu beğeniyor. Bu projeleri geliştirmeden önce 140 konutu satın alan ev sahipleri ile teker teker görüştük. 'Satın alma kararını ne tetikledi?' dedik. Hepsi bizim ürünlerimiz üzerinden yola çıkarak mutfağı beğendiklerinden dolayı satın aldıklarını söylediler. Bu bize gurur ve motivasyon verdi. 


A Gazete