Sektörel

Hannover Messe iletişim çalışmaları için Avantgarde ile anlaştı!

Dünya devi Hannover Messe’ nin medya ve marka yönetmenliğini ise Avantgarde İletişim Danışmanlığı Medya Direktörü olan Nesrin Gündüz ve de Medya İlişkileri Yöneticisi Dilara Fethan yürütecek...

1996 yılından bu yana uluslararası fuarlar düzenleyerek ticareti geliştirmenin yanı sıra Türk firmalarının yurtdışı fuarlara katılımını da destekleyerek ticaret hacimlerini arttıran Hannover Messe, iş ortakları ile birlikte Türkiye’de 19 fuar organize ediyor.


Başta CEBIT, WIN, ICCI, AUTOMECHANİKA olmak üzere toplam 19 fuarın medya ilişkileri ve iletişim faaliyetleri için Avantgarde İletişim’e güvendi.


2013 yılında büyük bir atılım göstererek hem istihdam hem de müşteri sayısını 3’e katlayan Avantgarde İletişim; Kurumsal İletişim, Kriz İletişimi, Pazarlama İletişimi, Sağlık İletişimi, İtibar Yönetimi, Etkinlik Yönetimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmaları ve Sosyal Medya uygulamaları gibi alanlarda müşterilerine hizmet veriyor.


Hannover Messe’nin medya ve marka yönetmenliğini ise Avantgarde İletişim Danışmanlığı Medya Direktörü Nesrin Gündüz ve Medya İlişkileri Yöneticisi Dilara Fethan yürütecek.


Avantgarde İletişim aynı zamanda Doğanay Gıda, Makro ve Uyum Marketler, Tatlıses Gıda, Demos Fuarcılık, Clarion Events Fuarcılık, Messe Stuttgart Ares Fuarcılık, Tureks Fuarcılık, Dizayn VİP, Anafen Okulları, Uluslararası Saraybosna Üniversitesi (IUS), Civil Çocuk Giyim, Oto World Asya, ÇBS İzoguard, Say Ajans, Gayrimenkul Hukuku Enstitüsü, Jakamen Erkek Giyim, Kuralkan Holding, Geo Turka Yayın Evi gibi sektörünün önde gelen isimleri ile çalışıyor.