Genel

Hilti, dünyada jenerik marka konumunda!

Hilti markasının, ürünün adının yerine geçerek jenerik özelliğini kazanması nedeniyle, iş sağlığı ve güvenliğine yönelik olarak, diğer markalardan kaynaklı kazalarda kullanılan el aletlerinin adı, medyada Hilti olarak geçebilmektedir.

Hilti markasının, ürünün adının yerine geçerek jenerik özelliğini kazanması nedeniyle, iş sağlığı ve güvenliğine yönelik olarak, diğer markalardan kaynaklı kazalarda kullanılan el aletlerinin adı, medyada Hilti olarak geçebilmektedir. Şirketimiz ve Hilti markamızla hiçbir ilgisi olmayan bu durum, takdir edeceğiniz gibi kamuoyunda şirketimizi haksız yere zor durumda bırakan yanlış anlamalara neden olmaktadır.


Kullanıcıların sağlık ve güvenliğini korumak için Ar-Ge’ye ciddi boyutta yatırımlar yaparak yeni teknolojiler ve patentli sistemler geliştiren Hilti’nin ürün gamı içinde; kırıcı-deliciler, akülü sistemler, direkt tespit sistemleri, dübel sistemleri, elmaslı delme-kesme sistemleri, barutlu ve gazlı çivi çakma sistemleri, kesme ve taşlama sistemleri ve lazerli ölçme sistemleri ile yapılarda yangın güvenliği amacıyla kullanılan pasif yangın durdurucu ürünler yer almaktadır. Hilti, dünya pazarlarına her yıl yaklaşık 30 yeni ürün sunmaktadır.


Dünya genelinde yaklaşık 22 bin çalışanıyla, Avrupa, Güney Amerika ve Asya’da üretim tesisleri ve Ar-Ge yatırımları ile 6 kıtada 120’den fazla ülkede faaliyet gösteren Hilti, 18 yıldır Türkiye pazarındadır ve Hilti Türkiye son 3 yıldır Orta Asya ve Irak’tan sorumlu üs konumundadır.




Hilti ve Hilti Türkiye Hakkında



Dünyanın en küçük ülkelerinden biri olan yaklaşık 35 bin nüfuslu Lihtenştayn Prensliği’nde doğup, bugün 22 bin çalışanı ile global jenerik marka haline gelen Hilti, 6 kıtada 120’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 2014 yılı cirosu 4,5 milyar İsviçre Frangı (10,5 milyar TL*) olarak gerçekleşen Hilti, Türk inşaat sektörünün hızlı gelişme ve büyüme potansiyeli sebebiyle 1982 yılından itibaren 33 yıldır Türkiye’de. Hilti Türkiye, son yıllarda göstermiş olduğu gelişimle 2011 yılı başından bu yana 10 ülkenin (Azerbaycan, Türkmenistan, Özbekistan, Moğolistan, Kırgızistan, Ermenistan, Gürcistan, Tacikistan, Moldova ve Kuzey Irak) bağlı olduğu bir bölgesel üs konumunda. 2014 yılında yüzde 35 büyüme gösteren Hilti Türkiye, başarısını bilgi, birikim ve inovasyon ile sürdürülebilir değer yaratan bir marka olmaya borçlu. Merkez ofisi İstanbul’da bulunan Hilti Türkiye; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa ve Adana Bölge Müdürlükleri’nde görev yapan 228 çalışanı ile faaliyetlerini sürdürüyor. Ekonomiye yarattığı katma değer dışında İnsan Kaynakları alanında çalışmalarıyla da öne çıkan Hilti Türkiye, Great Place to Work Enstitüsü tarafından belirlenen, “Türkiye’nin En İyi İşverenleri 2015” listesinde 3. sırada yer alırken, Yaşam Boyu Öğrenme alanında Özel Ödül’e layık görüldü. Hilti ise aynı enstitünün açıkladığı “Avrupa’nın En İyi Çok Uluslu İş Yerleri 2015” listesinde 25 marka içinde geçtiğimiz yıla göre 5 basamak yükselerek 12. sıraya yerleşti.