Genel

Hilti, mağazalarında konsept değiştiriyor!

Hilti, farklı iş kollarındaki müşterilerinin ihtiyaçlarına daha hızlı cevap verebilmek ve uygulama yapmalarını kolaylaştırmak amacıyla markasının yenilikçi ve inovatif yapısına paralel olarak Türkiye’deki mağazalarının konseptini değiştiriyor...

İNŞAAT endüstrisinin global jenerik markası Hilti. farklı is kollarındaki müşterilerinin ihtiyaçlarına daha hızlı cevap verebilmek ve uygulama yapmalarını kolaylaştırmak amacıyla markasının yenilikçi ve inovatif yapısına paralel olarak Türkiye'deki mağazalarının konseptini değiştiriyor. 


Haziran ayında yeni yerinde açılışını yaptığı İzmir Hilti Center'ın ardından şimdi de Ankara mağazasını yenileyen Hilti Türkiye, yeni konseptini 2015 yılında İstanbul Karaköy ve Adana mağazalarının yeni lokasyonunda da uygulayacak. 3 katlı ve 210 metrekarelik alana sahip İzmir Hilti Center'ın 70 metrekaresini showroom, 70 metrekaresini ise demo alanı olarak düzenleyen Hilti Türkiye, Ankara Hilti Center'ın da 60 metrekarelik alanını tamamen müşterilerine yönelik bir demo alanına dönüştürdü. 


CENTER'LARDA DEMO ALANI BÜYÜYOR 



Müşterilerine, mağazalarını ziyaret etliklerinde daha verimli zaman geçirmelerini sağlayarak en faydalı bilgiyi en kısa sürede venneyi hedeflediklerini belirten Hilti Türkiye ve Ona Asya Genel Müdürü Mehmetçik Kalay, "Hilti olarak farklı iş kollarında farklı müşterilerimize çok çeşitli ürünler ve çözümler sunuyoruz. 


Amacımız mağazamıza gelen müşterilerimizi onların ihtiyaçlarına yönelik bilgi ve uygulamalarla donatmak. Ankara Hilti Center'da en büyük değişikliğimiz, yaklaşık 60 metrekare olan bir katı tamamen demo alanı olarak tasarlamamız oldu. 


Müşterilerimiz mağazamızı ziyaret ettiğinde. kendi iş kollarına yönelik demo standlarımızda satın almak istedikleri üriinü birebir uygulama ve deneme fırsatına sahip oluyor. Aynı konsepıi İzmir mağazamızda da uygulamıştık ve diğer Hilti CenterTarda da uygulayacağız." diye konuştu. 


Ortadoğu