Sektörel

Hilti Türkiye pazarına 24 yeni ürün sunacak!

İnşaatçıların tercihi olan Hilti Türkiye, 2014 yılını yüzde 35 büyüme ile kapattı. 2015 yılında ise en az yüzde 20 büyüme öngören Hilti Türkiye'nin hedefi, her yıl ortalama yüzde 20 büyümek.

Hilti, aynı zamanda 2015 yılında Türkiye pazarına 24 yeni ürün sunmaya hazırlanıyor. Lihtenştayn Prensliği'nde doğup, bugün 21 bin çalışanı ile global bir marka haline gelen Hilti, 6 kıtada 120'den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 2013 yılında 4.3 milyar İsviçre Frangı (CHF) (yaklaşık 10 milyar TL) ciro gerçekleştirerek net gelirini yüzde 63 artıran Hilti, 18 yıldır Türkiye pazarında. 


Posta