Honda açıkladı! Honda CR-V, hibrit teknolojisi ile Türkiye’de görücüye çıkıyor...
Geliştirilmiş hibrit sistem teknolojisi ile tasarlanan Honda'nın en çok satan modelleri arasındaki CR-V, Türkiye'de 3 milyon Türk Lirası fiyat ile satışa sunulduğu kaydedildi. Markanın tek donanım ve tek motor seçeneğine sahip CR-V'in yaklaşık 750 adet satılması beklendiği açıklandı. İşte ayrıntılar
Honda markasının en çok satan modellerinin başında gelen CR-V, altıncı jenerasyonu ile Türkiye’de yerini alacak. Geliştirilmiş hibrit sistemi ile gelen CR-V’nin boyutları da büyümüş durumda. Ayrıca, CRV’nin yeni nesli, gelişmiş yüzde 100 e:HEV hibrit teknolojisi ile yollara çıkarken, büyüyen boyutu, değişen tasarımı, verimli yakıt tüketimi, konforu, genişleyen donanım ve güvenlik özellikleriyle fark yaratıyor. Honda’nın Gelişmiş Sürüş Destek Teknolojileri (ADAS) paketi SENSING 360 da Avrupa’da ilk kez CR-V e:HEV’de yer almaktadır.
dunya.com'da yer alan habere göre; Honda mühendisleri sürücülerin tüm ihtiyaçlarını karşılamak anlamında tasarlanan bu sistem ile sürüş güvenliği üst seviyelere kadar taşınmaktadır. Bu süreçte tek donanım ve tek motor ile satışa sunulan CR-V’nin fiyatı da 3 milyon Türk Lirası ve yaklaşık 750 adet satılması hedefleniyor.
Çoğu markanın aksine Japonlar “treni kaçırıyorlar mı” o bilinmez ama 2.0 litrelik benzinli motor, çift elektrik motorlu CVT şanzıman, toplamda 335 Nm tork sunmaktadır.. Oldukça sessiz iç mekanda motor gürültüsü pek yok. CR-V e:HEV’in 0-100 km/s hızlanma süresi 9,5 saniye olurken; 187 km/s maksimum hıza çıkabiliyor. Motor performansındaki artışa rağmen e:HEV sistemin sunduğu daha yüksek verimlilik ve düşük emisyon değerleriyle dikkat çeken CR-V, 151 g/km (WLTP) karma karbon dioksit emisyon değeri ve 6,7 lt/100 km (WLTP) birleşik yakıt tüketim değerine ulaşıyor.
ALICILAR KREDİDEN UMUDUNU KESTİLER
Honda Türkiye Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Bülent Kılıçer de şu zamana kadar 50 binden çok CR-V sattıklarını, yeni modelin ise değişik bir kitleye de hitap edebileceğini kaydetti. Öte yandan ise kredili kullanımlarının da bir sorun olduğunu kaydeden Kılıçer, “Geçtiğimiz yıllarda krediyle otomobil alma oranı Honda markasında yüzde altmış iken şimdi yüzde on beş oranında.. Vatandaş maalesef krediye ulaşamıyor çok da umut yok. Motosiklet tarafında da güçlü yükselme yaşıyoruz. Yeni düzenlemeyle çok büyük bir değişiklik olacağını sanmıyorum” dedi.