Genel

Hürriyet Emlak ve Hürriyet Emlak Projeland’den dev kampanyaya destek!

Doğan Grubu bünyesinde yer alan Hürriyet Emlak ve uluslararası gayrimenkul teknoloji firması Homsters işbirliğiyle faaliyet gösteren Hürriyet Emlak Projeland, 31 Ekim 2018 tarihine kadar devam edecek olan ‘Türkiye için kazanç vakti’ kampanyasına tam destek oluyor. 

Doğan Grubu bünyesinde yer alan Hürriyet Emlak ve uluslararası gayrimenkul teknoloji firması Homsters işbirliğiyle faaliyet gösteren Hürriyet Emlak Projeland, Türkiye için kazanç vakti kampanyasına tam destek veriyor. 

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın öncülüğünde Emlak Konut GYO ile gayrimenkul sektörünün çatı dernekleri GYODER, KONUTDER ve İNDER üyeleri firmaların katılımıyla başlatılan ‘Türkiye için kazanç vakti’ kampanyasına Hürriyet Emlak ve Hürriyet Emlak Projeland de destek verme kararı aldılar. 

Döviz ve konut kredisi faiz oranlarının yükselmesi ile birlikte konut alıcıları beklemeye geçmişti. Banka kredisi kullanmadan sadece firmaların sağlamış olduğu yüzde 10 peşinatla 120 ay vadeli yüzde 0.98 faiz imkanı sunulan kampanya ile konut alıcıları harekete geçmiş oldu.

Yüzde 40’a varan indirim fırsatı
Konut alımlarını kolaylaştırarak geniş kitleleri ev sahibi yapmak isteyen gayrimenkul firmalarına destek olmak için bu tarihi kampanyaya Hürriyet Emlak ve Hürriyet Emlak Projeland de tam destek veriyorlar. Türkiye’deki sıfır konut projelerini tek bir çatı altında birleştiren Hürriyet Emlak ve Hürriyet Emlak Projeland, 31 Ekim’e kadar gayrimenkul firmalarına yüzde 40’a varan indirim sağlıyor. 

Kullanılan yapay zekâ ve makine öğrenme teknolojisi ile aktif konut arayışındaki site ziyaretçilerini ve uygun pazarlama kanallarındaki konut alıcılarını nokta atışı ile tespit ederek bu kişileri tercihlerine uygun projelere yönlendiren Hürriyet Emlak Projeland’de 4.200 adet güncel konut projesi bulunuyor. 

Proje sahiplerinin taleplerine ve hedef kitlelerine göre uygun potansiyel konut alıcıları ilgili kanallarda belirlenerek projelere yönlendiriliyor. Firmalar böylece potansiyel müşterileri online kanallarda bulmak için harcayacakları zamandan ve maliyetten tasarruf ederek konut satışlarına odaklanıyor. Verilere bakıldığında potansiyel müşteriye ulaşmak için harcanan zamandan yüzde 50’ye varan oranda tasarruf sağlanıyor.