Dekorasyon

I-AM, The Water Studio mağazasını tasarladı!

Multi-disipliner yapısıyla marka, mimari ve dijital tasarım çözümleri sunan I-AM, Hansgrohe markasının Londra, Clerkenwell’de açılan yeni mağazasını tasarladı.

Mimarlar, iç mimarlar, endüstriyel tasarımcılar, marka stratejistleri, iletişimciler ve grafik tasarımcılardan oluşan marka deneyimi ve tasarım ajansı I-AM, dünyanın önde gelen batarya ve duş sistemleri üreticisi Hansgrohe’nin Londra, Clerkenwell’de açtığı yeni mağazasının tasarımını üstlendi. Marka, mimari ve dijital tasarımları I-AM tarafından oluşturulan ve “The Water Studio” olarak adlandırılan mağazanın iki kata yayılan 262 metrekarelik alanında 200’ü aşkın ürün sergileniyor.


Sektördeki deneyimin aksine The Water Studio, ziyaretçilere interaktif bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyor. The Water Studio’yu gezerken dört ayrı su istasyonunda çeşitli batarya ve duş başlıklarının farklı kullanım alanlarını görebilen ziyaretçiler, aynı zamanda 4D teknolojisi kullanılarak tasarlanmış fonda akan bir dijital şelaleyle karşılaşıyor. Öte yandan mağazada hazır bulunan test ekipmanı sayesinde ürünlerin su akış oranlarına göre su sarfiyatlarını karşılaştırmak da mümkün oluyor.


I-AM’in yaratıcı tasarımı sayesinde, Hansgrohe kalitesinin ayrılmaz unsurlarından olan inovasyonun ve sürdürülebilirliğin görünür kılındığı The Water Studio, gerek mimar ve tasarımcılar, gerekse yenilikleri yakından takip eden dizayn meraklıları için hayal gücünü besleyen eşsiz bir platform olarak dikkat çekiyor.



Emre Kuzlu: “The Water Studio, mükemmel banyo tasarımına giden süreci keyifli hale getirecek”

Londra’nın merkezinde, ziyaretçileri suyun büyülü dünyasına dahil ederek mükemmel banyo tasarımına giden süreci keyifli hale getiren bir mekan yaratmak üzere yola çıktıklarını dile getiren I-AM’in Kurucu Ortaklarından Emre Kuzlu, projeyle ilgili görüşlerini şöyle dile getirdi: “The Water Studio projesini doğanın en büyük mucizelerinden olan suyun varlığını kutlama fikri etrafında şekillendirdik. Hansgrohe ürünlerini kullanarak suyun nasıl aktığını, nasıl şekil değiştirdiğini uygulamalı olarak göstermek isteyişimizin sebebi ise ziyaretçilere 360 derece marka deneyimi yaşatmaktı. Günümüzde böyle derinlikli bir marka deneyimi yaşatmak için ürünü teşhir etmek yetmiyor. Aynı zamanda ürünün diğerlerinden farklılaşan tüm özelliklerini, ne kadar inovatif olduğunu ve hatta sürdürülebilirliğe nasıl katkı sağladığını da göstermek gerekiyor. Tüm bu sorulara eksiksiz cevap veren ‘The Water Studio’ ile mimarlar ve tasarımcılar için olduğu kadar, banyosunu yenilemek isteyen ziyaretçiler için de ilham verici bir mağaza konsepti geliştirmeyi başardığımıza inanıyoruz”.


Hansgrohe’nin İngiltere Direktörü Martin Mongan ise, “I-AM’in vizyonu ve hayal gücü sayesinde Clerkenwell bölgesinde eşsiz bir mekan yarattık. Tasarım ve uygulama süreci hiçbir aksaklık yaşanmadan tamamlandı ki, projenin karmaşıklığını göz önüne aldığımızda, bunun büyük bir başarı olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz” diyerek I-AM ile yürüttükleri iş birliğinin neticesinden duydukları memnuniyete vurgu yaptı.


“The Water Studio” ile ilgili daha kapsamlı bilgi edinmek isteyenler, tasarımı yine I-AM tarafından yapılan web sitesini ziyaret edebilirler.