ICMA Sonbahar Konferansı İstanbul’da gerçekleşti!
İstanbul'da 24-25 Ekim'de yapılan International Classified Marketplace Association (ICMA) 2019 Sonbahar Konferansı'na Emlakjet Ceo’su Tolga İdikat da katıldı...
24-25 Ekim tarihlerinde sahibinden .com’un desteği ile gerçekleştirilen International Classified Marketplace Association (ICMA) 2019 Sonbahar Konferansı’na Emlakjet Ceo’su Tolga İdikat katılım gösterdi.
Online pazaryerlerini uluslararası arenada buluşturarak şirketlerin birbirleriyle olan iletişimlerini ve deneyim paylaşımına katkı sağlamak amacı ile kurulan ICMA, İstanbul’da yapıldı. Bu kapsamda gerçekleştirilen ‘En İyi Uygulamaların Paylaşımı Konferansı’, 24-25 Ekim’de Hilton İstanbul Bosphorus’ta 32 ülkenin katılımıyla düzenlendi. İki gün süresince oturumların, panellerin ve tartışma gruplarının düzenlendiği etkinlikte vasıta, emlak, iş ilanları, alışveriş ve diğer tüm ilan kategorilerinde atölye çalışmaları yer buldu. Program dahilinde ‘yapay zeka’ çalışmalarının pazaryeri uygulamalarının geleceğine etkisi değerlendirildi. Daha önce Budapeşte, Malta, Viyana, Amsterdam, Berlin, Tallinn, Bern ve Köln’de düzenlenen konferans, Kasım 2012’nin ardından ikinci kez İstanbul'da gerçekleşti.
‘’Kriz dönemlerinde ekonomik koşullarla değil belirsizlik ile savaşılıyor’’
ICMA Sonbahar Konferansı’nda konuşan Emlakjet Ceo’su Tolga İdikat, ‘’Gayrimenkul sektörü geçtiğimiz yıl büyük bir kriz ile karşı karşıya kaldı. Biz bu kriz döneminde yüzde 30’dan fazla bir büyüme sağladık. Günümüzde sektörde yer alan aktörler daha önce yapılan çalışmaların üzerine eklemeler yapıyor. Bu nedenle büyüme oranları da istedikleri ölçüde gerçekleşmiyor. Biz şirketimizi bu kriz döneminde sıfırdan planlayarak geliştirdik. Kadroların üzerinden geçerek verimliliği en fazla olan iş rollerini ön planda tuttuk. Kriz döneminde çalışma arkadaşlarımıza süreci en şeffaf şekilde aktardık.
Çünkü kriz dönemlerinde ekonomik koşullardan daha çok belirsizlik ile savaşılıyor. Şeffaf bir iletişimin sağlanmış olması şirketimizin büyümesine oldukça önemli katkılar sağladı. İş ortaklarımızın nelere ihtiyacı olduğu konusunda detaylı araştırmalar yaparak onları bu araştırmalar konusunda bilgilendirdik. Bu dönemde yaptığımız çalışmaların iş ortaklarımıza duyurulmasına özen gösterdik.
Çünkü iş ortaklarımızın yapılan çalışmalardan aktif olarak bilgilendirilmesinin iş verimliliğimizi arttırdığını gözlemledik. İş ortaklarımıza basit bir listeleme platformu hizmeti değil, sosyal medya hesap yönetiminden, yurt dışından müşteri bulmaya kadar dijital çözüm ortaklığı imkanı sunuyoruz.’’ diye konuştu.