Ideal Standard, Kayseri ve İzmir'de 2 şube açtı!
200 yıllık geçmişe sahip, banyo çözümlerinde dünyanın lider markası Ideal Standard; Türkiye’nin her bölgesinde açtığı yeni satış noktaları ile büyümesine devam ediyor.
200 yıllık geçmişe sahip, banyo çözümlerinde dünyanın lider markası Ideal Standard; Türkiye’nin her bölgesinde açtığı yeni satış noktaları ile büyümesine devam ediyor. Ideal Standard, Kayseri ve İzmir'de açtığı 2 satış noktasıyla yurt içinde toplam 73 satış noktasına ulaştı. Yenileme çalışmaları kapsamında Ankara ve Fethiye'de bulunan mağazalarında yenilenen yüzüyle de tüketicileriyle buluşuyor.
Vitrifiye, akrilik, banyo dolapları, armatür ve aksesuarlardan oluşan geniş ürün yelpazesi ile kaliteli, şık ve fonksiyonel banyo çözümleri sunan Ideal Standard, mükemmel bir banyo için gerekli tüm ürünlerini yeni satış noktaları ile müşterilerin beğenisine sunuyor. Ideal Standard Türkiye Ofisi, Kayseri ve İzmir'de açtığı, Ankara ve Fethiye'de yenilediği toplam 4 mağazayla Türkiye'deki satış noktalarının sayısını 73’e çıkartarak hızlı büyümesine devam ediyor.
Kayseri ve İzmir'de ikinci satış noktaları açıldı
Banyoları mükemmel yaşam alanlarına dönüştüren Ideal Standard, armatürlerden vitrifiye seramik ürünlerine, duş sistemlerinden gömme rezervuar sistemlerine, banyo mobilyasından akrilik ürünlere kadar ideal bir banyo için gerekli tüm donanımları Kayseri ve İzmir'de açtığı yeni satış noktalarında tüketicileri ile buluşturuyor.
Kayseri Erciyes Üniversitesi yolu üzerinde açılan Sim Yapı, Ideal Standard'ın Kayseri'deki ikinci satış noktası oldu. Narlıdere Mithatpaşa Caddesinde bulunan Delka Yapı da İzmir'de ikinci satış noktası olup Ideal Standard'ın tüm ürünleri sergileniyor.
Ideal Standard'ın yenileme operasyonu
Müşterilerine en son teknoloji ve tasarımlarını sunmak amacıyla tüm satış noktalarını yenileme operasyonuna başlayan Ideal Standard, Ankara'da altı satış noktasından biri Kayhan Yapı'daki showroom alanını yeniledi. Yenileme çalışmaları doğrultusunda Fethiye Merkez’de bulunan Arıcanlar Yapı da yenilenen yüzü ile ilk kez tüketicileriyle buluşuyor.