Konut

İdealistkent'in 2'nci etap satışı yeni pazarlama stratejisiyle başladı

İdealist Kent projesinin 2'nci etap satışlarına yeni bir pazarlama yöntemiyle başlandı.

Sistemli ve programlı bir şekilde potansiyel gayrimenkul alıcılarının bulunduğu yerlere gidilip yüz yüze iletişim kurularak, İdealist Kent'in tanıtımı gerçekleştiriliyor. İlgilenen yatırımcılar, aileleri ile beraber İdealist Kent'te brunch'a davet ediliyor. Haziran ayına kadar sürmesi planlanan Pazar brunch'larında; Türkiye'nin önde gelen iş adamlarından, sanayicilerinden, kamu ve sivil toplum kuruluşlarının yöneticilerinden, çeşitli meslek gruplarından, finans sektöründen ve sanatçılardan oluşan davetliler, hem İdealist Kent'i yerinde görüp değerlendiriyor, hem de hafta sonunda ailece hoş vakit geçirme fırsatı buluyorlar. Tanıtım faaliyetleri çerçevesinde şimdiye kadar, Gosb, Modoko, Kuyumcu Kent, İdos, İso, Tim ve Fenerbahçe Stadı VIP locası'nda çeşitli tanıtım faaliyetleri gerçekleştirildi. 330 dönümlük arazide 200 bin metrekare peyzaj düzenlemesi, yüzde 72'lik yeşil alan ve 6,5 dönümlük suni göledin yer aldığı İdealistkent, üç adet okul, ticaret merkezi, sosyal tesisler, kapalı açık yüzme havuzları, anfi tiyatro, spor tesisleri, çocuk parkları ve kapalı-açık otoparklarıyla şehrin içinde apayrı bir yaşam alanı sunan bu kentte yaşam şansı 2'nci etap satışlarıyla devam ediyor.

Hürriyet Emlak